Gå til innhold

Hva er viktigst - fint hår eller fint ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er viktigst for å bli ansett som vakker? Fint hår eller fint ansikt? Jeg synes alle ser finere ut om de har et godt hår. Men om håret er tørt og pistrete kan et pent ansikt forsvinne. 

Nå svarer sikkert alle at begge deler er viktig. Men om du måtte velge en av delene, hva ville du sagt var viktigst?

Anonymkode: 3a60b...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin ansikt er vel viktigere, for man kan forandre hår.
Men er enig med deg i at om håret er forferdelig og ekkelt, så blir automatisk ansiktet penere.

Anonymkode: 08f9e...d1e

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg sier hår 🤔

Anonymkode: a004b...9de

Skrevet

Ansikt. Hår er lettere å endre

Anonymkode: bb14a...2ae

• Liker 6
Skrevet

Ansikt selvfølgelig. Hvis du har et pent ansikt kan du fint være skalla uten at det har noen andre konsekvenser enn evt å gjøre deg bittelitt mindre attraktiv. 

Hvis du har fint hår og stygt ansikt er har jo ikke håret egentlig noe å si? 

Anonymkode: f4ba8...423

• Liker 7
Skrevet

Om man er pen så spiller ikke hår en veldig stor rolle, pen er du uansett. Bildet er Nathalie Portman.

image.jpeg.63891316f80ba21ce7a99cdefd3db0e2.jpeg 

Anonymkode: 55cac...711

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva er viktigst for å bli ansett som vakker? Fint hår eller fint ansikt? Jeg synes alle ser finere ut om de har et godt hår. Men om håret er tørt og pistrete kan et pent ansikt forsvinne. 

Nå svarer sikkert alle at begge deler er viktig. Men om du måtte velge en av delene, hva ville du sagt var viktigst?

Anonymkode: 3a60b...f0b

Ville sagt at du er på bærtur ...når jeg ser en kvinne er hun pen...eller ikke..å dele opp herligheten i småbiter og gi poeng for hver bit er latterlig!!

Skrevet

Har tynt og pistrete hår, men pent og søtt ansikt. Håret kan man gjøre noe med, og har satt inn extensions for fylde som ser naturlig ut. Får mye oppmerksomhet🤪

Anonymkode: 430ab...519

Skrevet

Fint ansikt er viktigst, selvsagt!

Anonymkode: 385c1...5f9

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke problemet. 

Det er personligheten som gjør noen vakker.

• Liker 3
Skrevet

Pent ansikt! Sålenge man har et vakkert ansikt kan man i praksis være skallet.

Anonymkode: d5b18...48a

• Liker 1
Skrevet

Fint ansikt ☺️

Anonymkode: 3c7c6...7bc

Skrevet

Ansikt, selvfølgelig! Ser man ut som et troll i fjeset, hjelper ikke all verdens mest fantastiske manke. Et vakkert ansikt er vakkert selv om man er skallet (og skallet er bedre enn hår a la Gollum).

Anonymkode: 0be0f...3bb

Skrevet

Selvfølgelig ansikt

Anonymkode: 62fdf...e7b

Skrevet

Ansikt såklart.. Det tar jo bare en frisørtime til og noen lapper å få fint hår.

Anonymkode: b0271...58a

Skrevet

Ansikt om jeg måtte velge en av de to.😁

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Ansikt, uten tvil. Har man et pent ansikt, spiller håret liten rolle. Og har man et mindre pent ansikt blir man ikke penere av å ha fint hår. Selv synes jeg håret har veldig lite å si for "penheten" til folk.

Skrevet

Håret spiller liten rolle.  

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (4 minutter siden):

Ansikt, uten tvil. Har man et pent ansikt, spiller håret liten rolle. Og har man et mindre pent ansikt blir man ikke penere av å ha fint hår. Selv synes jeg håret har veldig lite å si for "penheten" til folk.

Takk.  Har ekstremt tynt hår som alltid er oppsatt. Går ut over selvtilliten ofte....men jeg syns ansiktet mitt er ok.   

Anonymkode: 0be0c...631

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...