Anonym giirl Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Hei, jeg er ei ung dame og har en kjæreste. Vi har vært det en god stund nå. Vi stoler fult på hverandre. Noen ganger tar han litt på meg og det synes jeg er digg. Når vi noen gnager har sex er det alltid han som styrer. jeg føler meg dårlig fordi jeg føler han gjør alt arbeidet. Men så føler jeg at jeg ikke er komfortabel nok til å styre selv. Jeg har ikke hatt samleie med så mange før han. er dette pga lav selvtillit eller er jeg bare usikker på sex. Siden jeg føler meg så å si klar, Ekke sånn at jeg er redd når vi har sex. Er bare at jeg ikke tørr å gjøre noe selv. Noen tips? 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Prøv! Si noe om det til partneren din, spør hvilke stillinger han liker, og avtal å prøve. Er ikke så farlig om det er litt knotete i starten, eller kleint. Øvelse gjør mester! Men du bli ikke mer sikker på dine evner i senga om ikke du prøver Det verste som kan skje er at dere finner ut at noe ikke funker, men da finner dere jo også ut hva dere digger Anonymkode: f5702...5a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå