AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Del Skrevet 11. august 2021 Er det nødvendig å trene dette hvis man allerede trener vanlig benkpress? Vet jo at det trener mer øvre bryst og skuldre, men jeg trener jo allerede militærpress/ skulderpress? Skråbenk blir vel en slags mellomting? Vil jeg stå i fare for å se se rar ut med en underutviklet overdel hvis jeg ikke trener skråbenk? Anonymkode: 086d9...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. august 2021 #2 Del Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det nødvendig å trene dette hvis man allerede trener vanlig benkpress? Vet jo at det trener mer øvre bryst og skuldre, men jeg trener jo allerede militærpress/ skulderpress? Skråbenk blir vel en slags mellomting? Vil jeg stå i fare for å se se rar ut med en underutviklet overdel hvis jeg ikke trener skråbenk? Anonymkode: 086d9...ad3 Jeg vil ikke si at du kommer til å se noe rart ut nei 🙂 Det er en fin øvelse for variasjon, men om du ikke liker den eller har tilgang til den så er det ikke noe must i det hele tatt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 Kjør Olympisk Press istedenfor Militærpress. Siden det er en slags stående skråbenk 😄 Anonymkode: 41914...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Del Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kjør Olympisk Press istedenfor Militærpress. Siden det er en slags stående skråbenk 😄 Anonymkode: 41914...c42 Hm, ser vondt ut for ryggen Anonymkode: 4dab6...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå