AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Del Skrevet 11. august 2021 Har vært prøver i godt over ett år nå og etter en SA i høst, så har det ikke skjedd noe. Har vært på undersøkelse nå og gynekolog sier at alt ser bra ut og at jeg har mange egg. Fikk resept på Clomifen som jeg skal begynne på dersom det ikke skjer noe denne PP. Leste litt om Clomifen nå og ser at det er veldig mange bivirkninger på den. Lurer derfor litt på hva slags erfaring andre har med bruk av det. Ble du gravid? Opplevde du mange bivirkninger? Vurderer å vente en eller to PP til og heller prøve med Solvipect, Grapefruktjuice og Conceive pluss. Men usikker på hvor troen jeg har på dette... Anonymkode: 0dd8f...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Del Skrevet 11. august 2021 Merket ikke så mye bivirkninger av dem. Ble litt nedstemt akkurat de dagene jeg tok dem, og en del murringer fra eggstokkene. Hadde ikke brukt prevensjon på 8 år, og ikke blitt gravid. Begynte på dem og ble gravid etter 3 prøveperioder. Anonymkode: 903ef...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 Merket ingen bivirkninger av Clomifen. Tok to runder enkel dose som ikke ga resultat, men ble gravid på første runde med dobbel dose Anonymkode: 4486b...8fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Del Skrevet 12. august 2021 Så godt å høre at dere ikke har hatt noen bivirkninger nesten. Håper at dersom jeg ikke lykkes denne PP, så vil det gå neste gang med hjelp av Clomifen. Og at jeg slipper så mye bivirkninger. TS Anonymkode: 0dd8f...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 12. august 2021 #5 Del Skrevet 12. august 2021 Er på 4. og siste runde nå før ivf.. Merket lite til bivirkninger annet enn hetetokter, og en del murringer. De siste to rundene har jeg hatt mye humørsvingninger ifølge samboer 🙈 Har ikke blitt gravid da men.. 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå