AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Vi har nettopp kjøpt en xbox. Verken jeg eller partner har spillt på spille a skinner siden vi var barn, så vi henger absolutt ikke med på spillfronten. Er det noen kjekke 2 player spill som kan anbefales? Det hadde vært fø, y om vi fant noen å spille sammen på kveldene. Anonymkode: fd3f2...50a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Spillemaskiner* Telefonen min velger å autorette og dele opp ord på rart vis av og til. Anonymkode: fd3f2...50a
Gjest 123 eller noe Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Det eneste jeg kommer på vi har spilt 2player på Xbox i det siste, er Resident Evil 6. Mange som snakker dritt om det spillet fordi det er mer action enn skummelt i forhold til de før, men vi synes det var gøy iallfall Det er veldig romantisk å komme løpende og redde hverandre mens vi blir spist av zombier ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Takk for tips ☺️ Spillt oss gjennom A Way Out på 2 kvelder. Det var morsomt og gøy at man måtte samarbeide hele veien, men veldig enkelt. Hadde det vært lenger ville det fort blitt ensformig er jeg redd. Anonymkode: fd3f2...50a
Gjest 123 eller noe Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 A way out var også litt gøy å spille sammen ja, men du har rett i at det ble litt ensformig. Kjeda oss etter vaskerommet og det styret der! Overcooked anbefaler er gøy, men blir man blir fort revet med og mye roping og stressing 😅
dyptvann Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Kommer an på interesser og hvordan spill du er ute etter, men skytespill som Halo og Call of duty e.l. er jo dobbelplayer. Syns dere det er morsomt med bilkjøring, så er Snowrunner ganske artig og funker med Coop. Du skal rett og slett kjøre lastebil og levere last på merkelige steder som typisk ikke har en vanlig vei. Noen av oppdragene krever f. Eks to lastebiler for å trekke en last. Morsomt tidsfordriv om ikke annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå