Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har tilbakelagt 1 år sammen.. Han kjempa for oss når jeg hadde gått ifra far til mine barn etter over 10 år sammen. Jeg falt fort for ham, men lukket meg og holdt tilbake en god stund. Vel nå 1 år etter trenger han tenkte tid i min ferie da han føler seg kvelt… forstår ikke helt den da vi har hatt tid til hverandre annen hver uke siden jeg og barnefar har 50/50… men igjen er ikke han vant til å være i forhold som har gått så langt. Har ingen formening om at jeg vil flytte inn med han da jeg ikke har bodd alene siden tenårene.. Men å gå ifra å snakke sammen hver dag/ kveld til null kommunikasjon sliter hardt på meg🙈 Er redd for å miste min sjelevenn… hvordan kan en person gå ifra full kjærlighet til mulig brått slutt på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vi er liksom fortsatt kjærester.. 

Skrevet

Er ikke sikkert det har skjedd så plutselig som du tror. 

Anonymkode: 9abf8...a80

Skrevet

Tror du skal bo ei stund for deg sjøl hvis du flytta fra eksen for under et år sia. 

Uansett, om han føler seg kvalt, og ber om tenketid til etter ferien, la ham være. 

Anonymkode: af84d...83a

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg tolker det så forlot du faren til barna (samboer?) til fordel for han her? 

Mye tyder på han ikke har vært helt ærlig med deg. Eller at dere ikke kjente hverandre så godt. Tilbringer man ferie sammen, blir det fort veldog tett og mye. Også par som har vært sammen i årevis kan få en prøvelse i forholdet i løpet av en ferie. Særlig sammen med barn.

La han få tiden han trenger. Du har vel egentlig ikke noe valg her. Skjønner derimot godt du har det vondt nå. Kjærligheten kan være brutal💔 
Men her skal du likevel ikke ta for gitt at du har mistet ham. En pause er ikke brudd som myten sier. Jeg har selv erfart sterkt kjærlighetsforhold som overlevde etter en lang pause❤️

Anonymkode: 40659...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror du skal bo ei stund for deg sjøl hvis du flytta fra eksen for under et år sia. 

Uansett, om han føler seg kvalt, og ber om tenketid til etter ferien, la ham være. 

Anonymkode: af84d...83a

Hei vi bor hver for oss.. har heller ingen interesse av å bo med noen☺️ Ikke han heller.  Og bare så det er sagt gikk jeg ikke ifra far til mine barn pga han her😉 far til mine barn og jeg slet i mange år før jeg gikk..

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ikke sikkert det har skjedd så plutselig som du tror. 

Anonymkode: 9abf8...a80

Det er nok bare tankene mine som spinner for tingene han har hos meg er her fortsatt.. Og følelsene forsvinne ikke bare sånn brått🙄🙄 men får trøste meg med at jeg får nattameld.. Han har og sagt til min sønn at ha skal komme en dag.. det var når vi møttes tilfeldig🤪 Men sårt er det og tankene kan være stygge av og til

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slik jeg tolker det så forlot du faren til barna (samboer?) til fordel for han her? 

Mye tyder på han ikke har vært helt ærlig med deg. Eller at dere ikke kjente hverandre så godt. Tilbringer man ferie sammen, blir det fort veldog tett og mye. Også par som har vært sammen i årevis kan få en prøvelse i forholdet i løpet av en ferie. Særlig sammen med barn.

La han få tiden han trenger. Du har vel egentlig ikke noe valg her. Skjønner derimot godt du har det vondt nå. Kjærligheten kan være brutal💔 
Men her skal du likevel ikke ta for gitt at du har mistet ham. En pause er ikke brudd som myten sier. Jeg har selv erfart sterkt kjærlighetsforhold som overlevde etter en lang pause❤️

Anonymkode: 40659...430

Vi har ikke tilbrakt ferien sammen. Men det kan dog sies at det har vært et intenst år… han har vel i grunnen aldri vært i et forhold som nå. Barna på begges sider er involvert og vi har tatt ting i sakte tempo. Han er og i grunnen vant til og trives i eget selskap. Han erklærte sin kjærlighet for meg nokså tidlig. Jeg var nokså lukket i starten selv om jeg følte det samme. Vi er fortsatt kjærester men er så vondt å ikke vite hvor vi står etter at min ferie er over.. min yngste sønn og jeg traff på ham tilfeldig da jeg var innom jobben for å handle. Da spurte han min sønn og han skulle komme til oss en dag… redd det skal bli litt kleint siden det har vært null kommunikasjon nå i nesten 2 uker. Han sender natta meld hver kveld der han skriver glad i deg.

Men jeg respekterer at han ønsker litt tid selv om det er vondt💔

Skrevet

Jeg hadde sakt at det var slutt...men vi er alle forskjellige.

for meg vil kjærlighet alltid være kjærlighet og på en måte som tilsier at enten vil man være sammen med personen eller så vil man ikke. 

Imens han har pause å du sitter å venter på han som om DIN TID ikke var like verdifull som hans tid i livet ? 

Kjærlighet tviler ikke!!! Sånn er det for meg ialefall. 

Plutselig sitter du der å venter å venter fordi han skal tenke ?? Å så før du vet ordet av det har han tenkt seg ferdig og kanskje funnet en annen å være sammen med ..??! å da har du gitt han tillit og ventet. 

Neei hooff ! Finn en mann som vet hva han vil! Livet er for kort til å vente på en som sitter å tenker. La han tenke , åsså kan du gå til action å faktisk handle 😁👍 move on—> 

du fortjener noe bedre. Du har tross alt forlatt en mann etter 10 år. 

Hvor mange år skal denne mannen tenke ? 1 år ? 1 månede ? 

Hilsen en dame på 30 som hater gjetteleker 😂👍

Anonymkode: eb79a...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde sakt at det var slutt...men vi er alle forskjellige.

for meg vil kjærlighet alltid være kjærlighet og på en måte som tilsier at enten vil man være sammen med personen eller så vil man ikke. 

Imens han har pause å du sitter å venter på han som om DIN TID ikke var like verdifull som hans tid i livet ? 

Kjærlighet tviler ikke!!! Sånn er det for meg ialefall. 

Plutselig sitter du der å venter å venter fordi han skal tenke ?? Å så før du vet ordet av det har han tenkt seg ferdig og kanskje funnet en annen å være sammen med ..??! å da har du gitt han tillit og ventet. 

Neei hooff ! Finn en mann som vet hva han vil! Livet er for kort til å vente på en som sitter å tenker. La han tenke , åsså kan du gå til action å faktisk handle 😁👍 move on—> 

du fortjener noe bedre. Du har tross alt forlatt en mann etter 10 år. 

Hvor mange år skal denne mannen tenke ? 1 år ? 1 månede ? 

Hilsen en dame på 30 som hater gjetteleker 😂👍

Anonymkode: eb79a...f57

Jeg ser hva du mener, men samtidig så er ikke han en som har det med å gå å finne ei ny🙈 og han har nettopp møtt mine foreldre som bor et stykke unna.. mens jeg har hatt mer med hans familie å gjøre.. noe som ikke er normalt for han og de😅😅 men jeg tror det var mer jeg som satte noen krav som han ikke var forberedt på.. Er ikke klar for å gi oss opp enda

Gjest Skogsalv
Skrevet

Han er nok på vei ut av forholdet,men tør ikke si det direkte. Hele ferien separat tyder på det.  

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...