AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som ikke har funnet Mr.Right enda. Jeg har på grunn av ulike omstendigheter ikke følt meg klar for barn før nå, så det er ikke sånn at jeg skulle ønske at jeg hadde fått det før. Ønsket har kommet mer og mer de siste årene. Men jeg blir jo ikke noe yngre og jeg lurer nå på om jeg bør gå til en av disse klinikkene og bare prøve alene. En mann kan jeg jo treffe senere, men barn må jeg jo ta en avgjørelse på snart. Jeg har økonomi og mulighet til det. MEN bor ikke i samme by som mine foreldre, så jeg ville i teorien ikke ha hatt så mange som kunne hjelpe meg. Kanskje noen venninner av og til da de har små barn selv. Ser for meg at det vil være tungt å gå gjennom en graviditet, fødsel og småbarnsperiode alene og å ikke ha noen å støtte seg på. Selv om jeg er veldig selvstendig. Og dating vil jo være helt uaktuelt på noen år. Er det noen her som har gjort dette og kan dele erfaringer? Anonymkode: 6731c...b4c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som ikke har funnet Mr.Right enda. Jeg har på grunn av ulike omstendigheter ikke følt meg klar for barn før nå, så det er ikke sånn at jeg skulle ønske at jeg hadde fått det før. Ønsket har kommet mer og mer de siste årene. Men jeg blir jo ikke noe yngre og jeg lurer nå på om jeg bør gå til en av disse klinikkene og bare prøve alene. En mann kan jeg jo treffe senere, men barn må jeg jo ta en avgjørelse på snart. Jeg har økonomi og mulighet til det. MEN bor ikke i samme by som mine foreldre, så jeg ville i teorien ikke ha hatt så mange som kunne hjelpe meg. Kanskje noen venninner av og til da de har små barn selv. Ser for meg at det vil være tungt å gå gjennom en graviditet, fødsel og småbarnsperiode alene og å ikke ha noen å støtte seg på. Selv om jeg er veldig selvstendig. Og dating vil jo være helt uaktuelt på noen år. Er det noen her som har gjort dette og kan dele erfaringer? Anonymkode: 6731c...b4c Et godt nettverk er så viktig! Ta kontakt med en gynekolog så får du all informasjon om prosessen, skal du gå gjennom det offentlige er det minst 1 år ventetid, så lurt å bare starte. Du kan jo avbryte alt når som helst (før innsett såklart😅). Jeg ble alenemor for 8 år siden, og hadde aldri klart meg uten min mamma som stilte opp og hjalp meg når jeg trengte avlastning. Anonymkode: b6d55...ce8 1
BarbaraS Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Et godt nettverk er så viktig! Ta kontakt med en gynekolog så får du all informasjon om prosessen, skal du gå gjennom det offentlige er det minst 1 år ventetid, så lurt å bare starte. Du kan jo avbryte alt når som helst (før innsett såklart😅). Jeg ble alenemor for 8 år siden, og hadde aldri klart meg uten min mamma som stilte opp og hjalp meg når jeg trengte avlastning. Anonymkode: b6d55...ce8 Oi! Visste ikke at man kan gjøre det offentlig? Jeg har jo ikke noe medisinsk "feil" med meg. Takk for godt råd om å bare starte! Hvordan har det vært for deg å date, da? TS
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 BarbaraS skrev (43 minutter siden): Oi! Visste ikke at man kan gjøre det offentlig? Jeg har jo ikke noe medisinsk "feil" med meg. Takk for godt råd om å bare starte! Hvordan har det vært for deg å date, da? TS Det er åpnet for at enslige kan få donor nå😊 Tok ganske lang tid å finne drømmemannen, men uproblematisk med dating😊 Brukte barnevakt eller fikk besøk på kvelden etter leggetid. Da baby var liten kunne jeg møte de på trilletur. Fant mannen for to år siden det var ikke noe hinder for han at jeg har et barn, nå venter vi vårt første barn sammen og han har papparolle overfor mitt barn❤ Anonymkode: b6d55...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå