Gå til innhold

Joggedress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en ny joggedress. I vanlig bomull og hettejakke/genser. Men vil den skal være fin på. Kjøpte en kjempedeilig fra cubus, men ble fort stygg og mistet fasongen. Har sett litt på Holzweiler sine, men for en pris 😨

Anonymkode: c0747...ad1

Skrevet

Holzweiler sine er veldig deilige å ha på samt veldig fine synes jeg😊

Anonymkode: cbf0d...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Holzweiler sine er veldig deilige å ha på samt veldig fine synes jeg😊

Anonymkode: cbf0d...420

Ja, jeg syns også dem er veldig fine. Men synst det var veldig dyrt for en joggedress 🤦‍♂️ Har noen gensere kjøpt på salg, og er kjempefornøyd. Holder seg godt og passformen holder seg. 

Skrevet

Sjekk ut de fra Bara. Holder formen vask etter vask☺️

Anonymkode: fe676...22a

• Liker 1
Skrevet

Har joggedress fra bara. Små i str, måtte gå opp en str. Stram strikk både i buksa og genseren

Anonymkode: ce71c...102

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Den har jeg faktisk lagt i handlekorga 😅 Men vil ha en i bomull også 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har joggedress fra bara. Små i str, måtte gå opp en str. Stram strikk både i buksa og genseren

Anonymkode: ce71c...102

Takk for tips! 

Skrevet

Bekka har fine joggedresser.

Anonymkode: b306d...e07

Skrevet

Jeg bruker Adidas, Nike, Champion, Puma og Fila. Ettersom jeg bor i hettegenser og joggebukse hjemme og bruker to hettegensere gjennom mesteparten av vinterhalvåret har jeg flere. Både veldig komfortabelt samt at jeg fryser støtt. Har hatt Holzweiler og Abercombie men syntes de ble raskt stive i stoffet. Puma og Champion er litt trangere sydd på ermene, i alle fall de jeg har, så de bruker jeg bare alene eller under. Bruker også treningsjakker med høy krave under hettegenseren for å ha det tett rundt halsen. Har helt klassiske treningsjakker fra Adidas, Puma, Nike og Kappa. Særlig Puma har noen med høy elastisk hals som jeg elsker å bruke under. Veldig komfortabelt. Hettegensere jeg synes er ekstra kule kjøper jeg en størrelse eller to større så det blir god plass til en annen under. Liker også at de er litt baggy. Bruker baggy joggebukser også. Er det skikkelig kaldt bruker jeg også to joggebukser. 

Anonymkode: 9d602...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...