Gå til innhold

«Kraftige» blødninger fra anus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig at du blør så mye fra anus uten å bli tatt på alvor!!!!!

Anonymkode: bb705...60b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 13.51):

En liten update. 

Snakket med fastlegen nå ang. at jeg ble sendt hjem fra sykehuset i går og hvordan det er nå. Dette var noe som ikke skulle ha skjedd, han mente at jeg skulle ha fått en grundig undersøkelse samt at blødningen skulle stoppes. Forklarte at jeg selv fant det blødende stedet og at det blør aktivt fortsatt. Fastlegen skal nå henvise meg og få meg til et annet sykehus slik at jeg får god hjelp. Han beklaget seg og sa at dette skulle vært funnet for et år siden og at det SKAL stoppes. ❤️ Er så glad for å endelig bli tatt på alvor.

Er foresten ingen smerter, avføringen er ikke hard (er vel heller bløt). Ikke smerter i mage eller rumpe, kan gå på do som normalt, men er sløv og sliten (mulig fra stress). Har heller ikke matlyst. Ikke så lett å få med alt når man skriver i frustrasjon 😅 så beklager for det.

Anonymkode: b93da...446

har du tatt hb? er jo ikke rart om du er sløv/sliten etter ett år med blødninger. Regner med du er lav på blodprosent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (43 minutter siden):

har du tatt hb? er jo ikke rart om du er sløv/sliten etter ett år med blødninger. Regner med du er lav på blodprosent. 

Hadde hun blødd så mye som hun sier i ett år så hadde hun ikke hatt blod igjen. 

Anonymkode: 6dfee...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde hun blødd så mye som hun sier i ett år så hadde hun ikke hatt blod igjen. 

Anonymkode: 6dfee...91f

Ikke et år i strekk, men periodevis i et år. Varer ofte mellom 4-7 dager per gang..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (53 minutter siden):

Får lavere blodprosent når det skjer, og har også tatt blodprøver for å se om jeg har en infeksjon (noe jeg ikke har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg! Dette var ille. Håper det ordner seg nå! ❤

Anonymkode: e1ead...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...