Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på om kjæresten har vært utro, jeg er usikker på om jeg har en kjønnssykdom. Har ikke typiske symptomer, på klamydia. Jeg har akkurat hatt en liten blødning 2 mnd etter minipilleslutt, ellers er alt som før. Men, vi har et barn sammen. Jeg er redd legen skal sende bekymringsmelding fordi at jeg ønsker å ta en klamydia test. At han tenker at forholdet er ustabilt siden jeg ønsker å ta en test for klamydia og utroskap. 

Anonymkode: b82f9...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnevernshysteriet vil ingen ende ta, ser jeg 😂

Anonymkode: 753b4...827

• Liker 9
Skrevet

Tviler sterkt på at sexlivet til et foreldrepar vekker bekymring hos en lege 😛

Anonymkode: 5c0c9...32e

• Liker 10
Skrevet

Så lenge dere holder dere til sex med andre voksne, så går det nok helt fint.

Anonymkode: 8e793...850

Skrevet

Nei, det er meget tvilsomt at det blir en bekymringsmelding ut av det! Du kan nok slappe helt av :) 

• Liker 1
Skrevet

1.dette er ikke nok grunnlag for å sende bekymringsmelding. så lenge det ikke er tegn på alvorlig omsorgssvikt skal også meldinger gjøres i samarbeid med foreldre. 

2du har hatt en liten blødning to måneder etter pilleslutt. og du skriver at du ikke har normale tegn på klamydia. det er normalt at syklusen bruker endel tid på å stabilisere seg etter pilleslutt. vent litt og se om det blir bedre. du trenger nok ikke å løpe å ta klamydiatest. uansett tror jeg ikke legen hadde analysert så mye rundt det utover at du ønsket å teste deg. 

Anonymkode: 05876...892

• Liker 2
Skrevet

Som ansatt i barneverntjenesten ville jeg blitt veldig overrasket om vi fikk inn en melding på det grunnlaget, og enda mer om vi faktisk åpnet undersøkelse. 

• Liker 6
Skrevet

😂😂😂 Kan love deg at de ikke sender bekymringsmelding. Hilsen en som hadde symptomer på klamydia og testet hos legen til tross for samboer hvor vi har et lite barn sammen. (Hadde ingen kjønnssykdom vel og merke) 

Anonymkode: 4c2d2...2c1

Skrevet

Finnes det ikke slike selvtester på nettet, da? Bestill en slik en. 

Anonymkode: 93507...b23

Skrevet

Ingen som sendte bekymring da jeg tok abort, selv om jeg har to barn. Ingen bryr seg med sånt. 

Anonymkode: 9218b...0b2

Skrevet

Som kvinne tar du rutinemessig prøver for livmorhalskreft hvert 2. år. Gjør som oss andre og ta en bog standard prøve for kjønnssykdommer samtidig. Å ikke gjøre dette er som å gi typen koden til nettbanken din og så aldri noensinnelogge inn gijenselv. Å stole på typen kan du gjøre med noe annet enn helse og økonomi. Vil tro legen synes det er rarere om du ikke tester deg regelmessig.

Og gitt at dere er så langt utpå bygda som innlegget ditt vitner om så vet legen om typen din ligger rundt uansett. Folk vet alt om folk på bygda. 

Anonymkode: b92c7...7b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Som kvinne tar du rutinemessig prøver for livmorhalskreft hvert 2. år. Gjør som oss andre og ta en bog standard prøve for kjønnssykdommer samtidig. Å ikke gjøre dette er som å gi typen koden til nettbanken din og så aldri noensinnelogge inn gijenselv. Å stole på typen kan du gjøre med noe annet enn helse og økonomi. Vil tro legen synes det er rarere om du ikke tester deg regelmessig.

Og gitt at dere er så langt utpå bygda som innlegget ditt vitner om så vet legen om typen din ligger rundt uansett. Folk vet alt om folk på bygda. 

Anonymkode: b92c7...7b3

Ingenting ved innlegget hennes som vitner om noe langt utpå bygda. Slikt skjer jo overalt. 

Anonymkode: 9218b...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...