AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Hva gjør jeg nå? Jeg hadde en nettrelasjon til en mann i 3 år som jeg forelska meg i før han plutselig forsvant (ghosta meg). Har i mange år slitt med å forstå hva denne personen fikk ut av relasjonen. Aldri sexting eller nakenbilder. Tenkt det var catfish og at det var en patetisk stakkats stygg mann som kjeda seg Dette er 7 år siden, jeg er lykkelig forlovet med en annen nå, men det har ført med sine merker. Jeg har en kompis som jeg har snakket om dette med og delt tanker om denne nettpersonen. Kompisen min har gitt meg gode råd osv. Fant nå ut 7 år senere at det var han som stod bak brukeren.. Han har sett meg inn i øynene de her 7 årene og lata som ingen ting. Hva gjør jeg liksom nå? Hadde vært bedre å ikke vite ... Anonymkode: aa412...de5
Djungelvrål Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 (endret) Jeg hadde skrevet ned en tirade av godt begrunnede skjellsord og møtt opp på døra hans! Fy faen for et menneske! Endret 11. august 2021 av Peonjenta 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Rent praktisk er det vel ikke så mye å gjøre? Kutt kompisen fra livet ditt og prøv å gå videre, tenker jeg, tiden leger... Anonymkode: 0cba5...73f 30
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Litt av en kompis som bedrar deg slik i så mange år. Det er vel egentlig bare to valg, enten konfronterer du han og ser hva som skjer, eller så kutter du han bare ut og legger det bak deg med tiden. Anonymkode: fc01e...887 11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 jøss fins sånne mennesker. Jeg trodde det bare var på film jeg. Anonymkode: 35dc2...376 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Har sett mange episoder av Catfish MTV serien, der det var en venninne/kompis som catfishet. Det kom alltid fram at de var forelsket i personen. Anonymkode: a1d8e...837 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Han høres ekstremt tvilsom ut..... Jeg hadde nok sagt tydelig ifra om at den måten å opptre på er ekstremt manipulativt på et rimelig inngående nivå. Og at jeg overhodet ikke ønsker kontakt med ham igjen. Spiller ingen rolle hvorfor. Dette er ekstreeeeemt dysfunksjonelt, Anonymkode: f6d59...089 2
Meadow Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Hvordan fant du det ut? Jeg hadde kuttet han ut fra livet mitt, vil ikke ha venner jeg ikke kan stole på. Dette er jo et enormt tillitsbrudd. 2
Carrot Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 Er det noen grunner for å beholde denne vennen? 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Meadow skrev (5 timer siden): Hvordan fant du det ut? Jeg hadde kuttet han ut fra livet mitt, vil ikke ha venner jeg ikke kan stole på. Dette er jo et enormt tillitsbrudd. denne Anonymkode: b973c...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 Jeg ville nok satt meg ned med ham og spurt hvorfor. Bedt om en forklaring. Og så hadde jeg kuttet kontakten helt. Anonymkode: 929ba...224
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 Alt tyder på at han vil lyve og kanskje tom. klare å gi deg dårlig samvittighet eller presse deg på andre måter hvis du spør ham hvorfor. Du kan like godt kutte kontakten tvert. Anonymkode: 43a52...165 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 Ts her.. Vært innom tanken om jeg skal anmelde, vet ikke hvem han har brukt bilder av.. Men føler at jeg bare vil kutte kontakten og legge det bak meg Anonymkode: aa412...de5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her.. Vært innom tanken om jeg skal anmelde, vet ikke hvem han har brukt bilder av.. Men føler at jeg bare vil kutte kontakten og legge det bak meg Anonymkode: aa412...de5 Har du prøvd Google Image Search? Anonymkode: a1d8e...837 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du prøvd Google Image Search? Anonymkode: a1d8e...837 Ja, ingen treff den gangen. Er som sagt 7 år siden Anonymkode: aa412...de5
anon321 Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 Hva skal du anmelde? Bortkastet tid? Tviler på at det er noe ulovlig (basert på hva du sier) og det er iallefall ikke noe politiet blir å bruke tid på. Realistisk har du 2 valg: Konfrontere og få ut det du har av oppbygde følelser rundt dette (kan være verdt det!) Kutte ut vedkommende fra livet ditt brått og brutalt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 21.54): Hva gjør jeg nå? Jeg hadde en nettrelasjon til en mann i 3 år som jeg forelska meg i før han plutselig forsvant (ghosta meg). Har i mange år slitt med å forstå hva denne personen fikk ut av relasjonen. Aldri sexting eller nakenbilder. Tenkt det var catfish og at det var en patetisk stakkats stygg mann som kjeda seg Dette er 7 år siden, jeg er lykkelig forlovet med en annen nå, men det har ført med sine merker. Jeg har en kompis som jeg har snakket om dette med og delt tanker om denne nettpersonen. Kompisen min har gitt meg gode råd osv. Fant nå ut 7 år senere at det var han som stod bak brukeren.. Han har sett meg inn i øynene de her 7 årene og lata som ingen ting. Hva gjør jeg liksom nå? Hadde vært bedre å ikke vite ... Anonymkode: aa412...de5 Husk at han garantert har forandret seg mye på 7 år. Ville lagt det bak meg og latt som ingenting. Hvis du merker at du ikke klarer det og at det plager deg mye ville jeg tatt det opp - men husk som sagt at han nok er en "annen person" enn han var. Så ikke sikkert han ville gjort det samme idag og helt forstår selv hvorfor, om det gir mening... Mulig han kan ha vært forelska i deg rett og slett, og ønsket og komme nærmere seg på en merkelig måte Anonymkode: 383e5...30e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-13 den 12.52): Husk at han garantert har forandret seg mye på 7 år. Ville lagt det bak meg og latt som ingenting. Hvis du merker at du ikke klarer det og at det plager deg mye ville jeg tatt det opp - men husk som sagt at han nok er en "annen person" enn han var. Så ikke sikkert han ville gjort det samme idag og helt forstår selv hvorfor, om det gir mening... Mulig han kan ha vært forelska i deg rett og slett, og ønsket og komme nærmere seg på en merkelig måte Anonymkode: 383e5...30e Nei nei nei, noen ting kan man ikke godta, kutt han ut. Han er ikke vært din tillit lengre. Anonymkode: b973c...fb4 4
KissMyAxe Skrevet 19. august 2021 #19 Skrevet 19. august 2021 Enten må du konfrontere han om det, eller bare kutte han ut fra livet ditt. Hvis han catfishet deg i 3 år og har jugd om det i 7år, hva annet er det han skjuler da?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 Hva faen skal du med en treårig relasjon til noen du ikke vet noe som helst om? Anonymkode: 203d2...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå