Gå til innhold

Å henge seg oppi hvordan andre går kledd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre er veldig opptatt av å kommentere hvordan andre går kledd. Det kan være når de ser folk på tv eller når de kjører forbi noen osv. Det er ofte negativt og de sier ofte, hvorfor går de kledd sånn, så stygt,de burde ikke kledd seg sånn, burde ikke vært lov osv. Eller den personen er så stygt, stygt navn osv. Hvis jeg sier at folk må få være som de er så får jeg høre at jeg ikke har greie på hva jeg prater om. Jeg skjønner ikke hvorfor de har dette behovet for å kommentere sånn, hva kan grunnen være? Jeg får jo ikke forandret dem da de er oppi årene.  Flere som kjenner noen?

Anonymkode: 2c7db...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som tapere😂 

De må ha mange problemer med seg selv, samt prøver hardt å være bedre enn andre ved å jekke andre ned. Lav selvtillit og stor mangel på folkeskikk heter det! 

Ikke synk så lavt selv men konfronter de gjerne med å si: har dere så dårlig selvtillit at dere må kommentere andre negativt? 

• Liker 1
Skrevet

Det er hva man kaller tapere ja. Ikke noe å bry seg om. Deres mening har ingen betydning. 

Anonymkode: 180b0...7e2

Skrevet

Kan det være at de som foreldre ikke har felles hobbyer, at de gjør det for å fylle det tomrom mellom dem? Forsøk på å unngå pinlige stillheter mellom dem? Du er ikke flyttet ut enda. Stemmer det? 

Anonymkode: 4e1eb...6b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...