Gå til innhold

Folk som ikke forteller om at barna er syke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? For eksempel hvis man er invitert i bursdag og først når man har vært der en stund så forteller de at barnet hadde omgangssyke om natten for eksempel. Hva tenker de på som gjør sånt? Veldig irriterende.

Anonymkode: 79e6e...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? For eksempel hvis man er invitert i bursdag og først når man har vært der en stund så forteller de at barnet hadde omgangssyke om natten for eksempel. Hva tenker de på som gjør sånt? Veldig irriterende.

🙄🙄🙄

Anonymkode: 9ed24...c61

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet om en familie som kunne gjort det ja.. Ikke alle tenker på andre..Blir ekstra forbanna for sånt i disse tider! Går ann å sende en melding til folk så får de bestemme selv om de skal komme! De har vel bakt og styrt på og vasket huset så da gad de vel ikke å avlyse!

Anonymkode: 69384...f18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

🙄🙄🙄

Anonymkode: 9ed24...c61

Ok...

Skrevet (endret)

Vi har fått besøk av barn som er forkjølet uten at vi viste det på forhånd, de voksne tenkte at barn altid er forkjølet i vinterhalvåret så det ikke gjorde noe men vårt barn har kun blitt forkjølet når dette barnet har vært her.. litt irriterende. Da blir det noen dager hjemme fra barnehagen da, skjedd 2 ganger. Nå spørr jeg alltid om sykdom før besøk. Er ikke hysterisk men trenger ikke påtvinge en sykdomsrunde 

Endret av Mellion
  • Liker 1
Skrevet

Jobber i barnehagen. Dette skjer ofte!

Anonymkode: d268e...192

• Liker 1
Skrevet

Ja en veninne gjorde dette noen ganger. Og i tillegg plasserte hun barnet sitt på fanget mitt, og så sa hun han har kasta opp noen ganger i dag. Og spurte jeg mer etterpå ble hun sur.

• Liker 1
Skrevet

Min svoger hadde svart belte i nettopp dette. Han kom stadig på besøk med barna sine da de var små, og fortalte etter en stund at de hadde kastet opp hele natta o.l. Eller kom på felles middag hos svigers med febersyke og kraftig forkjølte barn. Våre ble smittet mange ganger. Tok det opp maange ganger, men han bare gjorde det igjen gang på gang. 

Anonymkode: 0640e...f66

Skrevet

Noen bryr seg bare ikke, de tenker at barn blir syke og sånn er det med den saken. Å ta med febersyke og kraftig forkjølte barn på besøk er ganske spesielt, da. Skulle jo tro at barna ville hatt det bedre hjemme på sofaen heller enn å være på middagsbesøk hos andre ... 

Man kan ikke unngå sykdom helt, og det skal ikke være noe mål heller, men det er forskjell på det og på å utsette alle rundt seg for unødvendige runder med omgangssyke og drit. Hensynsløs oppførsel spør du meg. Både for barna som er syke og alle rundt.

Anonymkode: 68921...777

Skrevet

Jobber i barnehage og det skjer rimelig ofte at det halvveis ropes som et "oi forresten" maiken spydde noen ganger i natt, når forelderen er godt på vei ut døra. 

Anonymkode: d6c56...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobber i barnehage og det skjer rimelig ofte at det halvveis ropes som et "oi forresten" maiken spydde noen ganger i natt, når forelderen er godt på vei ut døra. 

Anonymkode: d6c56...b7b

Eller at barna selv forteller det 😅

Anonymkode: dc166...103

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at de er noen bedritne mennesker, rett og slett. Man sender ikke syke barn i barnehage/skole og på besøk til andre eller inviterer folk hjem, det er bare dårlig gjort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...