Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er prøver og fikk en mens for 11 dager siden. Venter nok eggløsning snart da syklus ser ut til å ha stabilisert seg på 29-31 dager. Regner med lutealfase er ca 15 dager. 
Hadde samleie idag og tok på et truseinnlegg. Nå noen timer senere har det kommet en liten brun blødning. Sånn at truseinlegget er fullt. 
La ikke merke til at det kom noe underveis i samleie. 

Hva kan det være? 

Anonymkode: be9d9...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom ei lita brun blødning inatt og. 
Noen som vet hva det kan være? Aldri opplevd det.

ts

Skrevet

Litt ustabile hormoner sannsynligvis :)

Skrevet

Helt vanlig å blø litt rundt eggløsning. Eller så kan det være en liten rift etter samleie. 

Anonymkode: 2e369...714

Skrevet

Beklager deltaljer men nå er det nesten helt svart og tykt 😱 

Kan det fortsatt være blødning rundt eggløsning? 

Skrevet

Og hvis det er blødning rundt eggløsning, hva gjør jeg da? Ikke fristende med sex nå. Hadde igår da. 

Ts

Skrevet

Er du sikker på at du ikke ble gravid forrige syklus?

Anonymkode: a6fc0...04b

Skrevet

vil anbefale å ta en g-test for å sjekke at du ikke er gravid fra forrige syklus... kan være bare "rester" som kommer ut nå med slim, i den forstand at du ikke fikk "tømt" deg ved mensslutt

Anonymkode: c3d48...d18

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er du sikker på at du ikke ble gravid forrige syklus?

Er ikke sikker på at jeg ikke er gravid da jeg ikke tok en test siden mens kom. Den var høvelig normal mens, eneste som var rart med den var at den stoppet litt etter en dag før den så startet igjen. Ellers alt normalt. 

Regnet med den blødningen var for stor til å være gravid. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er ikke sikker på at jeg ikke er gravid da jeg ikke tok en test siden mens kom. Den var høvelig normal mens, eneste som var rart med den var at den stoppet litt etter en dag før den så startet igjen. Ellers alt normalt. 

Regnet med den blødningen var for stor til å være gravid. 

ts

ta en test du!

Skrevet

Har du ikke en test du kan ta nå da? det du opplever minne litt om det jeg opplever nå 😕 jeg tok test dagen før mens som var negativ (10 dager siden). men i går slo den ut hos legen.. legen tror jeg er midt i en SA. 

Anonymkode: da403...36c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du ikke en test du kan ta nå da? det du opplever minne litt om det jeg opplever nå 😕 jeg tok test dagen før mens som var negativ (10 dager siden). men i går slo den ut hos legen.. legen tror jeg er midt i en SA. 

Har ikke en test her nei. Bør jeg kanskje kontakte legen om det ikke gir seg? Gjør det vondt med sa? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke en test her nei. Bør jeg kanskje kontakte legen om det ikke gir seg? Gjør det vondt med sa? 

har hatt to SA. Ene fikk jeg mensenlignende kramper, andre kjente jeg faktisk ingenting av! Så av mine erfaringer værtfall så er der ingen fasit

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du burde kanskje kjøpe og ta en test. Jeg har opplevd SA to ganger nå. Og de kan ikke sammenlignes. Den ene gjorde kjempevondt! Mens nå kjenner jeg noe som minner om mensensmerter. Det varierer så mye fra person til person. 

Skrevet

Ta en test for å utelukke svangerskap. Mange får menstruasjonslignende blødning selv om de er gravid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du burde kanskje kjøpe og ta en test. Jeg har opplevd SA to ganger nå. Og de kan ikke sammenlignes. Den ene gjorde kjempevondt! Mens nå kjenner jeg noe som minner om mensensmerter. Det varierer så mye fra person til person. 

Men er ikke friskt blod, det som er rart. Det er mørkebrunt, tykt og nesten mot svart. Har man ikke friskt blod med SA?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er ikke friskt blod, det som er rart. Det er mørkebrunt, tykt og nesten mot svart. Har man ikke friskt blod med SA?

om der ligger igjen blod fra sist mens vil dette komme før friskt blod...

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

om der ligger igjen blod fra sist mens vil dette komme før friskt blod...

Okei. Hatt det sånn her i et døgn nå. Ikke mye men litt og kommer litt og litt. Høres det ut som en spontan abort? Er på ferie? Hjem på søndag. Må jeg kontakte lege? Kan jeg vente? 😔

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okei. Hatt det sånn her i et døgn nå. Ikke mye men litt og kommer litt og litt. Høres det ut som en spontan abort? Er på ferie? Hjem på søndag. Må jeg kontakte lege? Kan jeg vente? 😔

ts

om det ikke gir seg til søndag/ evt går over til vanlig mens/ negativ test når du kommer hjem... så hadde jeg kontaktet lege. Om det er lenge siden du har vært på GU kan jo dette være en fin anledning til det også!

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

om det ikke gir seg til søndag/ evt går over til vanlig mens/ negativ test når du kommer hjem... så hadde jeg kontaktet lege. Om det er lenge siden du har vært på GU kan jo dette være en fin anledning til det også!

Har vært hos gyn for bare et par måneder siden. Da va alt fint. Syklus stabiliserte seg fort, den er stabil og ikke hatt noe problemer. Ikke celleforanandringer heller. Så dette var rart.  

kan det være graviditet? Vil ikke tru det, ikke andre sumptomer og hadde jo en høvelig normal mens til rett tid.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...