AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg er sammen med verdens beste mann, og ville ikke byttet han ut for noe. Likevel har han en kompis med en merkelig oppførsel, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Eksempel kan være at kompisen tuller med at jeg kommer til å være utro (med han) foran meg, eller kommer med andre ubehagelige strofer. For noen helger siden drakk vi sammen, og kompisen hadde med seg en jente han har sex med. Litt utpå kvelden begynner han å tulle med at han ønsker å bytte hun ut med meg, og spør kjæresten min om det er greit at han tar meg for kvelden. Kjæresten min bli sur og sier at det kan han bare glemme, men virker ikke som han brydde seg alt for mye om dette. Jeg må bare le når han sier det da jeg rett og slett blir satt ut. Hva bør jeg gjøre? Kjæresten min har ikke nevnt noe om dette når vi er på tomannshånd Anonymkode: b792f...eb3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Du må selvfølgelig ligge med han. Hva annet kan du gjøre? Anonymkode: 83036...8b4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Enig med brukeren over. Knull han, så ser dere om dere liker hverandre. Anonymkode: c78c0...462
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Jeg mener også at det eneste riktige er å ligge med han. Helst med en gang. Anonymkode: 8df37...6da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må selvfølgelig ligge med han. Hva annet kan du gjøre? Anonymkode: 83036...8b4 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig med brukeren over. Knull han, så ser dere om dere liker hverandre. Anonymkode: c78c0...462 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener også at det eneste riktige er å ligge med han. Helst med en gang. Anonymkode: 8df37...6da 😂😂 Anonymkode: d40ae...96e 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Før dere har sex bør han sende deg dickpicks sånn at du vet litt hva du evt går til. Anonymkode: 9da47...f47
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Jeg har jo selvfølgelig ikke noe ønske om å ligge med han. Skjønner ikke at dette skulle være så sykt morsomt, for meg er det ubehagelig og jeg vet ikke om jeg bør si ifra til han neste gang han begynner slik? Anonymkode: b792f...eb3 1
LivetErEnLek Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 (endret) Da smiler du pent og sier "Beklager lillemann, men DET kommer aldri til å skje. Du får finne deg ei i din egen liga" Endret 11. august 2021 av LivetErEnLek Feilskrevet 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har jo selvfølgelig ikke noe ønske om å ligge med han. Skjønner ikke at dette skulle være så sykt morsomt, for meg er det ubehagelig og jeg vet ikke om jeg bør si ifra til han neste gang han begynner slik? Anonymkode: b792f...eb3 Enten sier du ifra til han eller så bør du ligge med han! Anonymkode: c78c0...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå