Gå til innhold

Folk som går rett i angrep om du ikke er enig med dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med slike, hvorfor kan de ikke diskutere noe uten å gå til verbalt angrep? Blir helt satt ut av enkelte. 

Anonymkode: d53bb...a0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har lært at det er en effektiv måte å stoppe en diskusjon. Enten ved å avlede fra opprinnelig diskusjon, eller skremme motpart fra å ta opp ting. 

Anonymkode: 6bc54...e97

• Liker 1
Skrevet

Jepp opplever jeg ofte hvis jeg begynner å diskutere korona håndtering. Men er vant til det så går greit gjelder å snu på flisa å jatte med hvis en treffer på en hysteriker og treffer man på en likesinnet kan man diskutere på ordentlig vis. 

Skrevet

Kommer an på hva du diskuterer. Jeg er åpen men er det er en type person som begynner å prate og si sine meninger, som virker provosert og som ikke begynner en diskusjon, men holder en monolog, da gidder jeg ikke, og lukker ørene, svarer krast eller sier bare jaja. En dialog for meg begynner med nysgjerrighet, ikke med at en person uttrykker sterke meninger om noe uten å tenke på at den vedkommende snakker til kan ha helt andre meninger.

Anonymkode: e93d5...18a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på hva du diskuterer. Jeg er åpen men er det er en type person som begynner å prate og si sine meninger, som virker provosert og som ikke begynner en diskusjon, men holder en monolog, da gidder jeg ikke, og lukker ørene, svarer krast eller sier bare jaja. En dialog for meg begynner med nysgjerrighet, ikke med at en person uttrykker sterke meninger om noe uten å tenke på at den vedkommende snakker til kan ha helt andre meninger.

Anonymkode: e93d5...18a

Det kan være en fille ting som at personen spør liker du å se på Farmen....eller kan en lin duk klores, vedkommende liker Farmen men det gjør ikke jeg og blir sur, samme med duken jeg mener den ikke kan klores, men det mener vedkommende.

Anonymkode: d53bb...a0f

• Liker 1
Skrevet

Jeg lærte også dette ganske tidlig at enkelte liker best folk som er enig. 🤡

Se for deg at foreldrene er uenig i skolepensum, og tenner på alle pluggene fordi barnet er påståelig 😂 Barnet må altså lære seg at skolepensum et er feil og riktig på samme tid. Da begynner det å likne noe dramatisk

Anonymkode: b57ed...320

Skrevet

Det er dessverre mange som ikke tåler at andre mener noe annet enn dem selv.

Anonymkode: 06bce...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...