AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Noen som har klippet seg på cutters? Fornøyd? 13 åringen trenger en hårklipp til skolestart og han er redd for bli klipt for mye og for kort 🙃 Anonymkode: 428ab...e24
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Cutters er en helt forferdelig frisørkjede. Det blir aldri bra Anonymkode: 937ff...d51 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Cutters er en helt forferdelig frisørkjede. Det blir aldri bra Anonymkode: 937ff...d51 Takk. Da prøver vi en annen plass Anonymkode: 428ab...e24
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Jeg klipte meg der da jeg var høygravid, fordi jeg ville ha en effektiv hårklipp uten så mye kjemikalier i lokalet. Klippen jeg ønsket var enkel, og selvfølgelig en dameklipp, men jeg så menn og gutter bli klipt fint. En gutt kom ut med en slik klipp som var moderne, med veldig langt på toppen og helt kort på sidene. Jeg antar det var deg han ønsket. Klipperen min var veldig høflig, og tok hensyn til at jeg måtte endre stilling ofte. Han lyttet når han spurte hvordan jeg ville ha håret og var forsiktig med å ikke ta for mye. Han ba om råd når han oppdaget at håret mitt er for langt til vanlig børsteteknikk, i stedet for å bare kjøre på slik de fleste frisører gjør. Siden Cutters er en stor kjede, med hyppig utskiftning av ansatte, kan ikke min ene erfaring si så mye om hele kjeden generelt. Jeg har hørt at arbeidsforholdene ikke er helt gode, og det er helt klart at hele driften er organisert i en stressende samlebånd-stil. I følge broren min må man også være forsiktig ned å gå til typiske herrefrisører, fordi de noen ganger bare kan klippe middelaldrende menn med begynnende måne. Dette ser i følge min bror ikke bra ut på en ung tenåring, og forklarer den sommeren han brukte hettegenser. Frisører som sikter mot et yngre klientell vil være bedre, spesielt hvis frisøren selv er ung med en kul frisyre. Det 13 åringen bør gjøre er å finne bilder av frisyren han ønsker seg, og vise dem frem til den som skal klippe. Han bør også fortelle at han er redd for at det blir klipt for mye. En god frisør skal lytte til kundens ønsker, og gi beskjed tidlig om ønskene er urealistisk. Anonymkode: 14e32...543 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Det kommer selvfølgelig an på frisøren. Har ikke noe med selskapet å gjøre. Anonymkode: 83363...1a4 5
Guddla Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Jeg og jentene mine går fast til cutters. Alltid fornøyd alle 3. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Er også fornøyd med cutters. Skulle dit i dag, men da hadde de plutselig stengt, og endte opp hos Nikita istedet og betalte 968 kr istedet for de 359 jeg betaler hos cutters. Anonymkode: 6e6b4...60c 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er også fornøyd med cutters. Skulle dit i dag, men da hadde de plutselig stengt, og endte opp hos Nikita istedet og betalte 968 kr istedet for de 359 jeg betaler hos cutters. Anonymkode: 6e6b4...60c Elsker Nikita Anonymkode: a0e17...d6d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg klipte meg der da jeg var høygravid, fordi jeg ville ha en effektiv hårklipp uten så mye kjemikalier i lokalet. Klippen jeg ønsket var enkel, og selvfølgelig en dameklipp, men jeg så menn og gutter bli klipt fint. En gutt kom ut med en slik klipp som var moderne, med veldig langt på toppen og helt kort på sidene. Jeg antar det var deg han ønsket. Klipperen min var veldig høflig, og tok hensyn til at jeg måtte endre stilling ofte. Han lyttet når han spurte hvordan jeg ville ha håret og var forsiktig med å ikke ta for mye. Han ba om råd når han oppdaget at håret mitt er for langt til vanlig børsteteknikk, i stedet for å bare kjøre på slik de fleste frisører gjør. Siden Cutters er en stor kjede, med hyppig utskiftning av ansatte, kan ikke min ene erfaring si så mye om hele kjeden generelt. Jeg har hørt at arbeidsforholdene ikke er helt gode, og det er helt klart at hele driften er organisert i en stressende samlebånd-stil. I følge broren min må man også være forsiktig ned å gå til typiske herrefrisører, fordi de noen ganger bare kan klippe middelaldrende menn med begynnende måne. Dette ser i følge min bror ikke bra ut på en ung tenåring, og forklarer den sommeren han brukte hettegenser. Frisører som sikter mot et yngre klientell vil være bedre, spesielt hvis frisøren selv er ung med en kul frisyre. Det 13 åringen bør gjøre er å finne bilder av frisyren han ønsker seg, og vise dem frem til den som skal klippe. Han bør også fortelle at han er redd for at det blir klipt for mye. En god frisør skal lytte til kundens ønsker, og gi beskjed tidlig om ønskene er urealistisk. Anonymkode: 14e32...543 Haha - deler av dette innlegget er det morsomste jeg har lest!🤦🏼♀️😅 Anonymkode: 3d702...18e
AliceNextDoor Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 Jeg har brukt dem en gang, ikke særlig avansert jobb. De greide det helt fint.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 Kjempegod erfaring med Cutters! Jeg er dame med halvlangt hår uten å farge det. Har også venner med god erfaring, både menn og kvinner. Ta med bilde som viser hvordan du vil ha det er mitt tips (hos frisører generelt). For da er det lettere å unngå misforståelser på resultater og lettere å klage om det ikke ble slik du forventet;) Bare husk at en Cutters i en en spesifik by, ikke trenger å være like god som en annen. De er alle utdannede frisører, men erfaringen og kompetansen varierer like mye som hos andre. Du kan ha flaks/uflaks med hvem du treffer på. Det kan nok også være lurt å droppe en for avansert klipp. Cutters markedsfører seg riktignok med at de klipper alle slags frisyrer uten begrensinger her til tross for kort klippetid. Da sier det seg selv at det lett skaper tidspress om man velger en avansert frisyre. Og tidspress kan påvirke resultatet. Anonymkode: 0a419...29b
Wilhelmine Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 Jeg klipper håret mitt på cutteres og er fornøyd. Klippa meg nettopp der.🙂
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #14 Skrevet 12. august 2021 Jeg har aldri klipt meg der, men samboeren min (mann) har gjort det flere ganger. Han er alltid fornøyd! Han har krøllete hår, så det er ikke det enkleste å klippe heller. Anonymkode: 62f1f...bf0
AllahBallah Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kommer selvfølgelig an på frisøren. Har ikke noe med selskapet å gjøre. Anonymkode: 83363...1a4 Eh jo. Vil si cutters er en kjede for fattigfolk. En uting som gjør at salongeiere ikke kan ta ut hundretusener i overskudd på horrible dyre frisørtimer.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #16 Skrevet 12. august 2021 AllahBallah skrev (35 minutter siden): Eh jo. Vil si cutters er en kjede for fattigfolk. En uting som gjør at salongeiere ikke kan ta ut hundretusener i overskudd på horrible dyre frisørtimer. Både jeg og mannen har millionlønn og klipper oss på cutters. Det er kjapt og enkelt, og ingen av oss har blitt skamklipt enda. Genialt med frisørsalong på flyplassen. Sparer masse tid, og slipper å forholde oss til håpløse timebestillingsløsninger hos de andre. Anonymkode: d5d5e...8ea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #17 Skrevet 12. august 2021 AllahBallah skrev (1 time siden): Eh jo. Vil si cutters er en kjede for fattigfolk. En uting som gjør at salongeiere ikke kan ta ut hundretusener i overskudd på horrible dyre frisørtimer. Hehe barnefaren har veldig god råd å har klipper seg hos cutters. Overrasket meg litt ettersom.han kan være litt snobbete. Anonymkode: b7f69...e80
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #18 Skrevet 12. august 2021 Har klippa meg der ofte, jeg. (Når har jeg ikke vært hos frisøren siden oktoeber 2019 pga korona, men..). Alltid vært fornøyd. Funker fint om man bare skal stusse litt. Liker veldig godt appen og køordningen, og at man kan gjøre det spontant. Nikita og lignende kjeder er jo ruinerende dyre. Anonymkode: baf38...5de
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #19 Skrevet 12. august 2021 Sønnene mine pleier å klippe seg på Cutters. De er alltid fornøyde etterpå. Anonymkode: bf811...970
Gjest padawan Skrevet 12. august 2021 #20 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som har klippet seg på Cutters? Fornøyd? Jeg har klippet meg der i flere år og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå