AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Del Skrevet 11. august 2021 Spørsmålet er utelukkende til jenter/kvinner: Hvor mange kg pleier dere å bruke i kabelmaskinen, på biceps curls og triceps push-down, og hvor mange repetisjoner tar dere? Bruker dere tau eller håndtak? Er litt ny og ganske svak, så bare lurer på hva jeg skal strebe etter Anonymkode: 4cf92...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. august 2021 #2 Del Skrevet 11. august 2021 Kabelmaskiner er ikke like, så litt ulik vekt etter type (avhengig av senter, ene senteret jeg trener på har tre ulike kabelmaskiner). Bruker tau. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 På den de har på SATS Bislett pleier jeg å ta ca 20-25 kg på biceps og 25-30 kg på triceps. Du kan justere apparatet opp og ned utifra hvilken øvelse du skal gjøre. På biceps bruker jeg vanligvis håndtak, men på triceps mest tau. Anonymkode: ac7ae...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå