AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg har blitt veldig fort forelska i en gutt nå. Kjenner litt til han fra før fordi vi går på samme skole, men vi har bare vært med hverandre noen få ganger nå i det siste alene. Kan man bli forelska så fort eller innbiller jeg meg å være forelska? Redd for å virke teit som liker han så fort.... Anonymkode: 5dca9...13b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Normalt i ung alder. Anonymkode: 9fe01...7f9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Syns det har variert veeeldig for meg. Har hatt flere hvor vi bare var venner i lang tid før det ble noe romantiske følelser men nå nylig ble jeg sammen med en jeg falt for ganske raskt. Kjente hverandre i typ en måned. Det skal sies at vi har tilbring dry meste av tid sammen på den perioden og snakket om alt og ingenting. Jeg blir aldri forelsket i folk jeg ikke føler jeg kjenner ganske godt, men folk er veldig forskjellige på slikt. Føler man vet hvis følelsen er der. Man trenger likksom ikke spørre eller lure. Anonymkode: 11b65...153
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Ja, det kan! Folk sier det ikke går an å bli forelsket før man blir kjent, men det er bare tull. Vi er mange som blir forelska av mindre. Anonymkode: 87040...148 3
juni Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Normalt i ung alder. Anonymkode: 9fe01...7f9 Jeg ble skikkelig betatt etter første date og var bortevekk forelska etter at vi hadde møttes to-tre ganger😁 Jeg er det fortsatt to år senere. Er over 40, så har ikke noe med alder å gjøre. Forskjellen på da jeg var tenåring og nå er at jeg ikke faller for folk kun pga utseendet. Jeg må ha en connection, men tydeligvis ikke kjenne dem kjempegodt. Hadde flaks, da, han kunne jo vist seg å ikke være så bra som han virket, men det er han, faktisk bedre! Såklart du kan bli forelska kjempefort, ts! ❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå