Hei4321 Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Hei dere. Har du erfaring med Firkant eller lignende tema vil jeg gjerne ha din hjelp. Jeg befinner meg nå i en situasjon der det har gått opp for meg at jeg faktisk tror jeg har muligheten til å arrangere en firkant - og kanskje det beste tidspunktet i livet for å faktisk gjennomføre dette. Jeg har en kompis jeg ligger regelmessig med på fest, og en annen kompis som jeg vet ligger regelmessig med ei ann ei på fest. Kompis nr 2 vil gjerne ligge med meg, og det har han gjort ganske tydelig uten at dette har skjedd enda. Alle disse relasjonene er helt uten forpliktelser. Venninne til kompis nr 2 er også attraktiv for meg. Saken er at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, og om jeg kanskje burde ligge med kompis nr 2 før jeg foreslår dette? Eventuelt burde jeg ligge med venninna hans først? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skulle ha gått frem for å ligge med ei jente, men kankje det kunne vært lurt å gjøre det alene en gang før en involverer 2 til? Trekant syns jeg kanskje er litt skumlere med tanke på at jeg nok fortere ville følt meg usikker eller sjalu. Tips til hvordan gå frem og hva som er lurt å gjøre mottas ved takknemlighet. Hilsen noe uerfaren med veldig nysgjerrig og nysingel jente på 25❤️ 3
Doktor Dyregod Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Her er det jo ingen fasit. Det kommer jo ann på hva slags personlighet de 3 andre har. Men snakk med din FF. Så kan det jo hende dere kommer frem til en løsning. Lykke til🤞🤞 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Hva med en 5- kant i stedet? 😀 Anonymkode: d0135...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Bamsefar, regner med at du tar denne på strak arm? Anonymkode: 675b0...6da 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Inviter på klespoker. Anonymkode: f43fb...050 3
Doktor Dyregod Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Inviter på klespoker. Anonymkode: f43fb...050 Litt morsom ide faktisk. 😂😂
Hei4321 Skrevet 12. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Inviter på klespoker. Anonymkode: f43fb...050 Ja det var ikke en dum ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå