Gå til innhold

Firkant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Har du erfaring med Firkant eller lignende tema vil jeg gjerne ha din hjelp. 

Jeg befinner meg nå i en situasjon der det har gått opp for meg at jeg faktisk tror jeg har muligheten til å arrangere en firkant - og kanskje det beste tidspunktet i livet for å faktisk gjennomføre dette. 

Jeg har en kompis jeg ligger regelmessig med på fest, og en annen kompis som jeg vet ligger regelmessig med ei ann ei på fest. Kompis nr 2 vil gjerne ligge med meg, og det har han gjort ganske tydelig uten at dette har skjedd enda. Alle disse relasjonene er helt uten forpliktelser. Venninne til kompis nr 2 er også attraktiv for meg. 

Saken er at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, og om jeg kanskje burde ligge med kompis nr 2 før jeg foreslår dette? Eventuelt burde jeg ligge med venninna hans først? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skulle ha gått frem for å ligge med ei jente, men kankje det kunne vært lurt å gjøre det alene en gang før en involverer 2 til? 

Trekant syns jeg kanskje er litt skumlere med tanke på at jeg nok fortere ville følt meg usikker eller sjalu. 

Tips til hvordan gå frem og hva som er lurt å gjøre mottas ved takknemlighet. 

Hilsen noe uerfaren med veldig nysgjerrig og nysingel jente på 25❤️

• Liker 3
Skrevet

Her er det jo ingen fasit. Det kommer jo ann på hva slags personlighet de 3 andre har. Men snakk med din FF. Så kan det jo hende dere kommer frem til en løsning. Lykke til🤞🤞

• Liker 1
Skrevet

Hva med en 5- kant i stedet? 😀

Anonymkode: d0135...4a0

• Liker 1
Skrevet

Bamsefar, regner med at du tar denne på strak arm?

Anonymkode: 675b0...6da

• Liker 1
Skrevet

Inviter på klespoker.

Anonymkode: f43fb...050

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Inviter på klespoker.

Litt morsom ide faktisk. 😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inviter på klespoker.

Ja det var ikke en dum ide! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...