GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Når jeg får en mld fra en kar og jeg spør hva han ser etter og han svarer sex uten forpliktelser. Noe så enkelt da vet jeg jo at vi ikke vil det samme. Enn om klarte å bestemme seg før en kontakter noen hva en ser etter? Hadde forenklet datingen. Gjelder også kvinner👍🏻 4
norw Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Bente1234 skrev (17 minutter siden): Når jeg får en mld fra en kar og jeg spør hva han ser etter og han svarer sex uten forpliktelser. Noe så enkelt da vet jeg jo at vi ikke vil det samme. Enn om klarte å bestemme seg før en kontakter noen hva en ser etter? Hadde forenklet datingen. Gjelder også kvinner👍🏻 Hva betyr denne setningen? 😄 1
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2021 norw skrev (1 minutt siden): Hva betyr denne setningen? 😄 ja glemte ett ord tror jeg ..trodde folk skjønte den..enn om man kunne ha bestemt seg før man kontakter noen hva man er på utkikk etter? Er jo ikke så vanskelig. 1 Kjæreste 2 FWB 3 FF 4 ONS 5 Kun venner. 2
Tvist Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Bente1234 skrev (5 minutter siden): ja glemte ett ord tror jeg ..trodde folk skjønte den..enn om man kunne ha bestemt seg før man kontakter noen hva man er på utkikk etter? Er jo ikke så vanskelig. 1 Kjæreste 2 FWB 3 FF 4 ONS 5 Kun venner. Hva er forskjellen på nr 2 og 3? 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Jeg pleide å si rett ut hva jeg var ute etter på første date. Da slipper man å kaste bort hverandres tid. Noen menn stikker, mens noen blir igjen til de blir dumpet😅 Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å si det som det er. Anonymkode: 4c909...ee2
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2021 Tvist skrev (Akkurat nå): Hva er forskjellen på nr 2 og 3? For meg er FWB er man venner og finner på litt ting sammen utenfor senga.. som kino eller andre aktiviteter. FF kun sex og bye bye. Slik jeg ser det. 7
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pleide å si rett ut hva jeg var ute etter på første date. Da slipper man å kaste bort hverandres tid. Noen menn stikker, mens noen blir igjen til de blir dumpet😅 Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å si det som det er. Anonymkode: 4c909...ee2 Du må si det før du drar dem ut på date mener jeg. Jeg har ikke noe interesse av å møte en kar som er interessert i sex uten forpliktelser. 2
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2021 norw skrev (12 minutter siden): Hadde han ikke bestemt seg? Er mange som ikke har noe klart å komme med hva de søker. Vært tidligere jeg er ikke ut på noe dates akkurat nå. Men hode fortsetter å tenke på hvordan finne nøkkelen til en enklere dating fase for senere for at ting skal gå litt fortere unna med å sile ut alle de useriøse. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Det er lurt, ja. Var selv kjapp og direkte med det at jeg søkte ekteskap og barn, og intet annet, rett og slett for å skremme vekk de useriøse. Han som ikke lot seg skremme, har jeg vært sammen med i over to år nå, og det var min første tinderdate noensinne 🤗 Anonymkode: 916cf...882 5
Msnoway Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Min erfaring er at hvis jeg sier først hva jeg er ute etter har mannen en tendens til å være ute etter det samme. Så jeg prøver alltid å spørre mannen først. Jeg har også erfart at menn endrer svaret sitt hvis de svarer først, og det ikke samstemmer med hva jeg er ute etter. 7
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2021 Msnoway skrev (1 time siden): Min erfaring er at hvis jeg sier først hva jeg er ute etter har mannen en tendens til å være ute etter det samme. Så jeg prøver alltid å spørre mannen først. Jeg har også erfart at menn endrer svaret sitt hvis de svarer først, og det ikke samstemmer med hva jeg er ute etter. Jepp lurt å være kjapp på og spørre først hva de ser etter før de rekker det. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Ja, hadde det vært så enkelt, men mange skriver at de venter og ser. Greit nok, men det blir for usikkert for min del. Egentlig kan man si at alle som er på datingsider venter og ser, men mitt utgangspunkt er jo at jeg søker et seriøst forhold. Det betyr ikke at jeg søker det med alle selvfølgelig, men jeg er ikke interessert i ons eller den type relasjon. Så jeg synes det sier endel når han føler at han må skrive det i en eller annen versjon. Jeg tenker da at han helt sikkert ikke er klar for noe forhold og jeg er ikke interessert i å vente i en evighet. Jeg tipper at noen ikke er ærlige fordi de ikke nødvendigvis er ute etter et forhold og gjerne kan ha sex mens de leter og har erfart at om de er ærlige så blir de ofte avvist. Allikevel er jo ikke de spesielt bra menn siden de synes det er ok å lyve til folk for å få sex.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 Menn som sier de er ute etter et seriøst forhold er jo som regel det, men det betyr ikke at de vil ha det med deg. Dette forårsaker 99% av "forvirringen", for de har jo gjerne sex med deg (og alle andre) Anonymkode: 6b1c4...44d 8
Tekopp1 Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Enig, best å være ærlig. Er man mann vil jeg tro man får mindre napp hvis man sier man er ute etter noen å ha sex med, enn om man sier man er ute etter forhold. Men den man da finner er jo ute ette det samme, eller aksepterer at det kun er sex- mye tryggere relasjon, mye bedre sex for begge. Personlig styrer jeg unna "er bare her for å sjekke det ut", "jeg vil se an litt før jeg bestemmer meg" -for hva da? Om jeg er god nok for sex og uforpliktende gøy, men ikke for forhold? Altså, heller ikke jeg kan jo gi noen garantier for hvor lenge jeg er interessert i en fyr og om det vil vare. Selvfølgelig må man bli kjent med hverandre før man kan satse på hverandre! Det er jo åpenbart. Formuleringer a la "vil vente og se" oser bare av forpliktelsesvegring. Jeg leter etter en fyr som ønsker å forplikte seg, for det vil jeg. Så vil tiden vise om det er rett for begge å forplikte seg til hverandre. 2
*Mocca* Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 Lurt å være åpen og ærlig om slikt fra starten av, så slipper man å kaste bort tiden på noen som ikke søker det samme. Burde ikke være så vanskelig, og er man usikker så kan man velge noen som vet hva de vil ha fremfor de usikre.
Antiviruset Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 *Mocca* skrev (10 minutter siden): Lurt å være åpen og ærlig om slikt fra starten av, så slipper man å kaste bort tiden på noen som ikke søker det samme. Burde ikke være så vanskelig, og er man usikker så kan man velge noen som vet hva de vil ha fremfor de usikre. Ja men det er ikke dette det handler om, mange menn lyger så det renner av de for å få sex. Da sier de ikke at de bare er ute etter sex for det får de da ikke. Det er det bare de aller mest attraktive som da får. Så dette er ikke noe tema egentlig, for om man bare tror de på hva de sier blir man rett og slett lurt. Mange kvinner er akkurat like, de er bare ute etter noe seriøst om "alt klaffer". Forhold der alt klaffer hele tiden finnes ikke. Da blir det dating over noen måneder og så er det slutt. Alt for mange har alt for mye dårlig bagasje med seg fra tidligere forhold, som de drar med seg inn i neste relasjon. Da blir det slik at alle "fluktveier" står vidåpen og man vegrer seg mot alt som heter forpliktelser. Trist men slik er datingmarkedet blitt. Da blir det å lete etter de få som er virkelig seriøse. De er nok der, men å finne de er ikke lett. 2
*Mocca* Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Ja men det er ikke dette det handler om, mange menn lyger så det renner av de for å få sex. Da sier de ikke at de bare er ute etter sex for det får de da ikke. Det er det bare de aller mest attraktive som da får. Så dette er ikke noe tema egentlig, for om man bare tror de på hva de sier blir man rett og slett lurt. Mange kvinner er akkurat like, de er bare ute etter noe seriøst om "alt klaffer". Forhold der alt klaffer hele tiden finnes ikke. Da blir det dating over noen måneder og så er det slutt. Alt for mange har alt for mye dårlig bagasje med seg fra tidligere forhold, som de drar med seg inn i neste relasjon. Da blir det slik at alle "fluktveier" står vidåpen og man vegrer seg mot alt som heter forpliktelser. Trist men slik er datingmarkedet blitt. Da blir det å lete etter de få som er virkelig seriøse. De er nok der, men å finne de er ikke lett. Og det er jo nettopp et problem, fordi folk ikke er ærlige om hva de søker. Hadde flere vært ærlige så hadde det ikke vært noe problem. Jeg har støtt på flere menn som faktisk ikke tør ikke være ærlige om at de søker fuckfriend. Om jeg har sagt jeg hovedsak ser etter det, blir de lettet....og sier at det er jo egentlig det de søker selv.... Men blir dømt nord og ned om de er ærlige om det. Har også støtt på de som sier de søker uforpliktende...synes det er helt topp.... Men det er ganske tydelig at de ønsker mer enn kun sex. Det blir like feil, om det ikke er det man ønsker. Noe av poenget her var vel at det er enklere om menn og kvinner er ærlige om hva de ønsker. Så kan vi slippe bortkasta tid, skuffelse osv
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 Bente1234 skrev (3 timer siden): For meg er FWB er man venner og finner på litt ting sammen utenfor senga.. som kino eller andre aktiviteter. FF kun sex og bye bye. Slik jeg ser det. Et forhold, med andre ord.. Anonymkode: 492cc...218 1
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #20 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et forhold, med andre ord.. Anonymkode: 492cc...218 Ja mulig jeg har misforstått fwb skjønner ikke hvor den friend parten kommer inn hvis det heter friends with benefits for meg er det godt vennskap med ekstra fordeler altså mer enn ff som bare er tøm og røm egentlig men at man holder seg til samme person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå