lisss_ Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Hei, Ser etter babycall til en på 2 år. Har ikke hatt det foreløpig, men tenkte kanskje det kunne være lurt. Har funnet en som heter Dema V21 som har kamera i tillegg, noe som kanksje kan være kjekt. Hvordan gjør dere det?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Tja, hva er det du ønsker å bruke babycall til? Vi bruker fremdeles vår neonate uten kamera til toåringen. Da kan vi høre og se når han våkner og vil ut av vogna, eller klatrer ut av senga. Den har god rekkevidde og lang levetid på batteriet. Anonymkode: 90b46...f12 1
lisss_ Skrevet 12. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2021 Ja, det høres fint ut. Rekkevidde vil vel være det viktigste, men tenkte kanskje det ville gi ekstra trygghet med kamera også.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 lisss_ skrev (2 timer siden): Ja, det høres fint ut. Rekkevidde vil vel være det viktigste, men tenkte kanskje det ville gi ekstra trygghet med kamera også. For meg ville ikke kamera gitt mer trygghet. Babycallen plukker opp bevegelse, og da vet jeg at baby lever. Når baby sover må jeg helt inntil for å vite at baby puster, så da ville ikke kamera gitt meg mer trygghet. Dine behov kan selvfølgelig skille seg fra mine, men nå har du klart deg uten i to år... Anonymkode: 90b46...f12
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Dette er alltid et dilemma, men våre har alltid vært veldig viltre. Så vi hadde babycall fra dag én. Vi brukte Dema V21 for begge to, og jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: 11a41...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå