Gå til innhold

Batmans Robin kommer ut av skapet i ny serie som bifil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dont care? 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kjenner jeg ikke bryr meg.

Skrevet

Synes de ødelegger karakteren når Robin plutselig skal begynne å like jenter. 

Anonymkode: c61a0...a00

• Liker 5
Skrevet

Nei, dette blir for konservativt. Det hadde vært bedre om batman kom ut som transkvinne 🙂 

Anonymkode: bff42...473

• Liker 2
Skrevet

Det har jo alltid vært en mer eller mindre kjent greie blant fansen at det er noe homoerotisk rundt hele Batman og Robin-opplegget. Masse fan fiction rundt dette.

På høy tid at Robin hørte på fansen og kom ut av skapet 😛 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, dette blir for konservativt. Det hadde vært bedre om batman kom ut som transkvinne 🙂 

Anonymkode: bff42...473

Transkvinne med minoritetsbakgrunn og et handicap er enda bedre, hele plottet i serien bør også dreie seg om legningen til Robin.

Anonymkode: e6e86...ae6

• Liker 2
Skrevet

Ikke overraskende, homolobbyens hjernevask og propaganda skal være overralt nå til dags. Æsj! Er så lei dette.

Anonymkode: c5784...00f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Transkvinne med minoritetsbakgrunn og et handicap er enda bedre, hele plottet i serien bør også dreie seg om legningen til Robin.

Anonymkode: e6e86...ae6

🤭🤭🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke overraskende, homolobbyens hjernevask og propaganda skal være overralt nå til dags. Æsj! Er så lei dette.

Innestengte følelser ute og går?

• Liker 3
Skrevet

Krysser fingrene på at den nye svarte Superman har et forhold til den mannlige Louis Lane.

Forhåpentligvis blir de neste James Bond også homo, eller lesbisk kvinne kanskje?

Anonymkode: d44f0...101

• Liker 1
Skrevet
Laraa skrev (1 time siden):

Innestengte følelser ute og går?

Klarer ikke kulturrevisjonistene å holde seg unna persondebatt? Pinelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Klarer ikke kulturrevisjonistene å holde seg unna persondebatt? Pinelig.

Nei,  det er bare det at folk som er trygge på seg selv,  ikke føler for å tråkke litt på andres orientering. Da har  man  ofte noe med uoppgjort med seg selv.Hva  tror du den største homohatende svovelpredikanten i USA gjorde? Ganske så riktig, tatt  på fersken i gay gangbang.  Ikke lenge siden det skjedde det  med samme med en ungarsk   konservativ politiker heller. 

• Liker 1
Gjest DramaTheLama
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 23.41):

Synes de ødelegger karakteren når Robin plutselig skal begynne å like jenter. 

Anonymkode: c61a0...a00

Enig. 

Skrevet
Laraa skrev (5 minutter siden):

Nei,  det er bare det at folk som er trygge på seg selv,  ikke føler for å tråkke litt på andres orientering. Da har  man  ofte noe med uoppgjort med seg selv.Hva  tror du den største homohatende svovelpredikanten i USA gjorde? Ganske så riktig, tatt  på fersken i gay gangbang.  Ikke lenge siden det skjedde det  med samme med en ungarsk   konservativ politiker heller. 

Det er det ingen som gjør her heller, men noen må kjempe for det tradisjonelle verdier for å sørge for at landet vårt går fremover. Homolobbyens ekstremisme bidrar til  å fremme en livsstil som er skadelig for folk og for landet og bidrar til dens undergang.

Skrevet (endret)

Ser at det er Tim Drake og ikke Dick Grayson det dreier seg om. Da er det greit. Jeg klarer ikke helt å se for meg Nattvingen som bifil, men jeg hadde ikke startet noe hylekor uansett. :)

Endret av FrankDrebin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...