AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg vet dette vil høres teit ut og sikkert som en skikkelig dårlig film.. 😆 Jeg gikk for to år siden gjennom et veldig vondt brudd og har siden tenkt at jeg aldri kommer til å klare å stole på menn igjen. Jeg ble egentlig veldig komfortabel med den tanken også. Men så leide jeg og noen venner/familie et hus på Sørlandet i sommer og plutselig stikker han som eier nabohytta hodet over gjerdet og spør om vi vil ha krabber siden han hadde fisket flere enn han kunne spise. Det ble til at han ble den kvelden, tok noen pils osv.. føler vi fikk en god kjemi og dagen etter spurte han meg om jeg ville være med på den høyeste toppen siden han ville vise meg utsikten. Jeg ble med og nå sitter jeg her (hjemme fra ferie) og har sommerfugler. Ble veldig betatt og han virker som en veldig ordentlig mann og dessuten veldig kjekk. Tror han likte meg. Da jeg dro så ringte han meg for å si at det var så hyggelig at jeg hadde vært der og at jeg måtte komme tilbake snart. Men så ble det liksom ikke naturlig med mer kontakt (føler jeg siden jeg er litt sjenert og skadeskutt). Jeg tør ikke mld han av en eller annen grunn. Tenkte kanskje å få noen til å slenge en flaskepost i fjæra hvor jeg vet han finner den. 😇😂 Må få noen til å gjøre det for meg da for han bor langt unna meg. Ja teit, vet.. skulle ønske jeg ikke var så sjenert. Anonymkode: 89796...15b 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Søt historie! Han har vist alle tegn på å være interessert i deg. Nå er det opp til deg. Jeg ville sendt ham en melding og takker for krabbene, fjelltoppturen eller hva det måtte være. For det høres ut som om dette ligger hos deg nå... Lykke til! Anonymkode: b3a0a...991 13
Gjest Skogsalv Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Ville ikke sendt flaskepost ,men søkt direkte kontakt 🙂 Time to move on ❤ Gjør det !
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tør ikke mld han av en eller annen grunn. Ja teit, vet.. skulle ønske jeg ikke var så sjenert. Anonymkode: 89796...15b Hva har du å tape egentlig? Dere har jo allerede en relasjon. Hvis du tar initiativet kan det jo godt hende at han følger opp 😊 Anonymkode: 4ccf8...c7e 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Slik det er nå har du av avvist han da, bare så du er klar over det. Så du bør ikke vente med å sende melding Anonymkode: 4cd3b...eab 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tør ikke mld han av en eller annen grunn. Tenkte kanskje å få noen til å slenge en flaskepost i fjæra hvor jeg vet han finner den. 😇😂 Må få noen til å gjøre det for meg da for han bor langt unna meg. Ja teit, vet.. skulle ønske jeg ikke var så sjenert. Anonymkode: 89796...15b Nei nei nei. Dette var bare pinlig! Greit nok at du er sjenert, men dette var helt feil måte å gjøre det 😜 Enten så kvinner du deg opp og sender han ei melding. Eller så lar du være. Så får du bestemme deg hvor mye du egentlig vil hva. Du har jo ingenting å tape på å sende ei melding. Ikke engang trynefaktor. En flaskepost derimot.... 😂 Anonymkode: bec8a...822 15
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Enten send melding, eller så oppsøk han og møt han "plutselig" der han er, hvis du vet hvor han bruker å gå. Liksom, at dere passerer eller bumper i hverandre på en naturlig måte. Bare at det er iscenesatt av deg uten at han vet det. Anonymkode: bec8a...822 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Send han en melding! 🙂 hva er det verste som kan skje, sånn egentlig? Anonymkode: 9bd37...54f 12
Gjest Skogsalv Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 (endret) Han venter på skjæret, med reker og hvitvin...Hva venter DU på ? Drømmemann, - GO ! ( han vil bli glad) Send melding i kveld du 😉 Endret 11. august 2021 av Skogsalv
Maggi2 Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Hvis du mener seriøst at du skal sende flaskepost, så for guds skyld legg fra deg den tanken 😆 Det blir utrolig kleint og merkelig om han finner den, og hvis han ikke finner den, må du gå og lure på om han har sett den, eller bare ikke gidder å svare. Skriv meldingen klar, og så må du bare kvinne deg opp til å trykke på send. Det er ikke SÅ vanskelig. Noe ala "var kjekt å bli kjent i sommer, lyst å treffes en dag?" 6
Mt3 Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Hvordan kan det være mindre pinlig å skulle få noen andre til å legge ut en flaskepost fra deg og du må fortelle de hvem du ønsker skal finne den, for så å vente i usikkerhet på om han finner den eller ikke og ikke minst måtte vente på ett mulig svar. Send melding, legg frem spørsmål om han vil være med å gå på tur for det var så kjekt å gå sammen med han. 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Skjønner at du kan ha lyst til å være kreativ, men akkurat i ditt tilfelle her - IKKE vær det! Det holder med en melding! Ballen er på din banehalvdel, jeg tør vedde på at han blir glad!❤️ Jeg heier på deg! (Har selv opplevd noe lignende og ikke tort å ta kontakt, så ikke gjør samme feil som meg - jeg tenker på «min» enda og klarer ikke gå videre🙈) Så grip sjansen mens du har den! Anonymkode: 50e15...d17 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 Herregud «flaskepost» hvordan vet du at han noen gang vil få den? Kaste den i vannet og vente til noen finner den i havet? Anonymkode: 60d71...e70 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Han ringte deg etterpå, så nå ligger ballen litt hos deg. Han er helt tydelig interessert og nå lurer han nok på om du er det også. Send han en melding! Ingenting å være redd for. Ingen som sitter å tenker «Herregud så teit som andre meg melding fordi hun likte meg» Liker han deg sånn som jeg får inntrykk av at han gjør, så blir han nok veldig glad for å høre fra deg, og skulle det vise seg at han ikke er intressert, så er ingen skade skjedd. Da tar han det bare som ett kompliment. Ikke la dårlige erfaringer fra andre ødlegge for nye mennesker du treffer. Anonymkode: 7a9aa...0a5 11
Gjest Skogsalv Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 TS : Sangen " Rhine Legend " av Gustav Mahler 😅❤,,, Det funker ikke slik.. Romantisk ja... Men Sør- Landet krever innspill direkte utover bratt sjø 😎
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 Hva skal du skrive i flaskeposten som du ikke kan skrive i en melding? Og hvordan skal han svare på flaskeposten, tenkte du? Ser ikke hvordan en slik flaskepost er noen "enklere" måte å ta kontakt på enn å sende en melding når dere allerede har møtt hverandre og kan kontakte hverandre på mer personlige måter. Jeg ville syntes det var VELDIG rart om noen jeg hadde ringt og nesten invitert på besøk, endte med å sende med en flaskepost via venner, istedenfor å sende meg en melding. Anonymkode: b914d...b9b 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet dette vil høres teit ut og sikkert som en skikkelig dårlig film.. 😆 Jeg gikk for to år siden gjennom et veldig vondt brudd og har siden tenkt at jeg aldri kommer til å klare å stole på menn igjen. Jeg ble egentlig veldig komfortabel med den tanken også. Men så leide jeg og noen venner/familie et hus på Sørlandet i sommer og plutselig stikker han som eier nabohytta hodet over gjerdet og spør om vi vil ha krabber siden han hadde fisket flere enn han kunne spise. Det ble til at han ble den kvelden, tok noen pils osv.. føler vi fikk en god kjemi og dagen etter spurte han meg om jeg ville være med på den høyeste toppen siden han ville vise meg utsikten. Jeg ble med og nå sitter jeg her (hjemme fra ferie) og har sommerfugler. Ble veldig betatt og han virker som en veldig ordentlig mann og dessuten veldig kjekk. Tror han likte meg. Da jeg dro så ringte han meg for å si at det var så hyggelig at jeg hadde vært der og at jeg måtte komme tilbake snart. Men så ble det liksom ikke naturlig med mer kontakt (føler jeg siden jeg er litt sjenert og skadeskutt). Jeg tør ikke mld han av en eller annen grunn. Tenkte kanskje å få noen til å slenge en flaskepost i fjæra hvor jeg vet han finner den. 😇😂 Må få noen til å gjøre det for meg da for han bor langt unna meg. Ja teit, vet.. skulle ønske jeg ikke var så sjenert. Anonymkode: 89796...15b Makan til tafatthet. Hvis du likevel ser dårskapen i handlingene (eller mangel på handling) dine så ha i bakhodet at det er über patetisk å legge skylda på vondt brudd i fortiden som en årsak til at du ikke tok kontakt tidligere. Anonymkode: e7ff9...bc1 6
Gjest Skogsalv Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 Smurfii skrev (2 minutter siden): Herregud så søtt!💕 Flaskepost😍 Ja,skjønneste posten på KG siden 2015 ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå