Gå til innhold

Hun vil treffes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det vil ikke jeg, tvert imot så blir jeg bare så oppgitt over og mota telefon oppringning etter telefon oppringning at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre. Føler jeg har prøvd ALT, prøvd og si ifra, prøvd og la det gå litt tid når jeg svarer, men neida.

Anonymkode: c3122...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å si nei?

• Liker 3
Skrevet

Det er noe som heter blokkering. 

• Liker 1
Skrevet

Tar du telefonen og svarer at du ikke er interessert? Hun må jo være nokså gal om hun fortsetter etter å ha blitt avvist. 🤷‍♀️ Eller har du ikke vært direkte? 

• Liker 5
Skrevet

Har du sagt: "Nei, jeg ønsker ikke å treffe deg. Fint om du kan la meg være i fred. Jeg vil helst slippe å blokkere deg." og det ikke gir seg, så blokkerer du. Hvorfor gjøre ting så vanskelig?

Anonymkode: 060ac...808

Skrevet

Prøv ghosting. Damer hater sånt

Anonymkode: 2c464...65a

• Liker 1
Skrevet

Sånne damer skjønner bare ett språk - blokker

Anonymkode: 12686...7e2

Skrevet

Hvis hun ikke er helt fjern - hva vet vi - så er det muligens også sånn at du sender blandede signaler? Gå litt i deg selv og kjenn etter. 

Hvis dere ikke har møttes før bør det være lett å bare sende en melding om at du har møtt noen andre og nå derfor bryter kontakt, "hyggelig kontakt, lykke til videre [og bla blabla"] " 

Anonymkode: de52c...9ab

Skrevet
9 hours ago, Svigermor said:

Det er noe som heter blokkering. 

Du mener å ghoste?

Skrevet
8 hours ago, CorvusCorax said:

Tar du telefonen og svarer at du ikke er interessert? Hun må jo være nokså gal om hun fortsetter etter å ha blitt avvist. 🤷‍♀️ Eller har du ikke vært direkte? 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har skrevet ''LA MEG VÆRE I FRED FOR HELVETE'' vil jo ikke være slem heller.

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis hun ikke er helt fjern - hva vet vi - så er det muligens også sånn at du sender blandede signaler? Gå litt i deg selv og kjenn etter. 

Hvis dere ikke har møttes før bør det være lett å bare sende en melding om at du har møtt noen andre og nå derfor bryter kontakt, "hyggelig kontakt, lykke til videre [og bla blabla"] " 

Anonymkode: de52c...9ab

Du er en lifesaver ass, det hadde jeg ikke tenkt på, bare fade henne ut liksom?

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Har du sagt: "Nei, jeg ønsker ikke å treffe deg. Fint om du kan la meg være i fred. Jeg vil helst slippe å blokkere deg." og det ikke gir seg, så blokkerer du. Hvorfor gjøre ting så vanskelig?

Anonymkode: 060ac...808

Jeg vil jo ikke være slem heller.

Skrevet
9 hours ago, Fufu said:

Prøvd å si nei?

På en snill måte ja.

Skrevet
8 hours ago, CorvusCorax said:

Vel til og begynne med tok jeg tlf, nå går den bare rett til svareren, det var ikke særlig gjennomtenkt av meg, ligger en del talemeldinger der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har skrevet ''LA MEG VÆRE I FRED FOR HELVETE'' vil jo ikke være slem heller.

Det er det eneste alternativet? Du kan jo bare skrive "hyggelig å bli kjent, men jeg føler ikke vi har god nok kjemi til videre kontakt." 

Og om hun ikke respekterer det, så blokkerer du. Det er ikke ufint. Det er hun som er ufin som ikke respekterer deg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...