Gå til innhold

Hva har skjedd jeg opplevde noe jeg aldri har opplevd i går - orgasme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lekte meg litt med min "magic wand" i går. Jeg langtidssingel og over 50. 

Jeg fikk en orgasme men fortsatte å dure på med den staven og da kom det flere etter hverandre som perler på en snor. Jeg har aldri i mitt liv opplevd dette her og syns det ble litt skremmende på ett vis. Er det man kaller multi orgasmer. Jeg ga meg etter en 5-6 bølger med orgasmer for jeg ble litt satt ut av det kjente jeg. Men det var heftig syns jeg. 

Anonymkode: 71106...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er multi orgasme og deilig 😊

Anonymkode: 11541...1c3

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ja er multi orgasme og deilig 😊

Anonymkode: 11541...1c3

ts ok takk det var rart da jeg aldri har opplevd det før.   ja ja avslørt... ja jeg har en magic wand...og elsker den.. ha ha ha ..

Endret av Bente1234
  • Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (3 minutter siden):

ts ok takk det var rart da jeg aldri har opplevd det før.   ja ja avslørt... ja jeg har en magic wand...og elsker den.. ha ha ha ..

Kan du beskrive litt hvordan vibrasjonene er?

Om om den staven også rister mye i hånden?

Må snart til innkjøp av noe nytt, og er usikker på hva :) 

Anonymkode: a0ef6...79b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du beskrive litt hvordan vibrasjonene er?

Om om den staven også rister mye i hånden?

Må snart til innkjøp av noe nytt, og er usikker på hva :)

Anonymkode: a0ef6...79b

Ja nå får det stå til 😂. Er flau for at jeg avslørte meg.

Den er tung å holde i hånda .. så de som ikke ønsker å se for seg ei feit naken ræv  til ei i 50 åra… scroll forbi.

Jeg står på 4 bein og lar den stå oppover i senga så rir jeg mer på den det var det som gjorde utslaget.  Det er gniing utapå da ikke noe penetrering… 

cant believe i write this🙈🙈🙈😩

• Liker 10
Skrevet

Jeg får det 9 av 10 ganger. Men ikke om jeg bruker en kraftig vibrator for da må jeg ta den bort når orgasmen kommer for at det ikke skal bli vondt. Har funnet vibratorer som jeg bare kan fortsette å holde på og da kommer orgasme på rekke og rad. 

Ikke noe å bli skremt av, er jo bare godt. Ekstra godt er det når jeg gjør dette i en stilling mens mannen penetrerer meg. 

Anonymkode: 956d8...d11

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får det 9 av 10 ganger. Men ikke om jeg bruker en kraftig vibrator for da må jeg ta den bort når orgasmen kommer for at det ikke skal bli vondt. Har funnet vibratorer som jeg bare kan fortsette å holde på og da kommer orgasme på rekke og rad. 

Ikke noe å bli skremt av, er jo bare godt. Ekstra godt er det når jeg gjør dette i en stilling mens mannen penetrerer meg. 

Anonymkode: 956d8...d11

Har ikke mann så fikser moroa selv er enig i det må ikke komme for langt fram på klitoris etter en orgasme men det kontrollerer jeg selv med mine bevegelser.

Har prøvd den med en mann men det endte i latterkrampe fordi like før jeg kom .. kom han borti ledningen så kontakten ble røska ut ved uhell 😂😂😂. Lenge siden jeg lo så godt. Utrolig komisk. 

• Liker 3
Skrevet

Når den er på full speed er det kraftig nok for meg i hvertfall kan fort og bli ubehagelig hvis man er litt for hardhendt. Det er et hjul du enkelt regulerer farten på vibreringen 

Skrevet
14 minutter siden, Bente1234 said:

Ja nå får det stå til 😂. Er flau for at jeg avslørte meg.

Den er tung å holde i hånda .. så de som ikke ønsker å se for seg ei feit naken ræv  til ei i 50 åra… scroll forbi.

Jeg står på 4 bein og lar den stå oppover i senga så rir jeg mer på den det var det som gjorde utslaget.  Det er gniing utapå da ikke noe penetrering… 

Du har 4 bein? 😊

Anonymkode: 532a1...78f

• Liker 4
Skrevet
Bente1234 skrev (14 minutter siden):

Can't believe I just read this 😜

Trøst deg med at du er relativt anonym uansett, og du fremstår ikke som mindre sympatisk, om du koser deg litt på egenhånd.  

M52, som aldri glemmer anonymknappen. 

Anonymkode: 8c5ed...724

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer og velkommen til nye verden. Og bare kult du deler litt.. oppskrifter.. ;) ingenting å være flau over.

Hilsen dame som har ett punkt på høyre indre kjønnsleppe som gjør susen hver gang. Oh my.. ( ja bare for å være solidarisk og dele litt jeg også selv om du var tøffere)

• Liker 7
Skrevet
fjærestein skrev (6 minutter siden):

Gratulerer og velkommen til nye verden. Og bare kult du deler litt.. oppskrifter.. ;) ingenting å være flau over.

Hilsen dame som har ett punkt på høyre indre kjønnsleppe som gjør susen hver gang. Oh my.. ( ja bare for å være solidarisk og dele litt jeg også selv om du var tøffere)

Tusen takk satte pris på den støtta 👍🏻❤️

• Liker 4
Skrevet
Laraa skrev (7 minutter siden):

Var det womanizer?

Nei magic wand litt kraftigere saker 😂 minner om en stav mikser 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du har 4 bein? 😊

Anonymkode: 532a1...78f

Herregud hva har du når du står på alle 4??

• Liker 3
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

bare hyggelig og støtte :) 

Stavmikser 😂😀😂 Takk for dagens latter :) 

Anonymkode: eb037...708

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

bare hyggelig og støtte :) 

Stavmikser 😂😀😂 Takk for dagens latter :) 

Anonymkode: eb037...708

Meg over. Jeg kom borti "anonym" he he. Kan jo også skje. Og heter jo "hyggelig å støtte"

Endret av fjærestein
skrivefeil
Skrevet
Bente1234 skrev (3 minutter siden):

Det er to verktøy du bør holde adskilt!  

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er to verktøy du bør holde adskilt!  

Har ikke stavmikser så går bra😂

• Liker 1
Skrevet

👏👏👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...