AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 En kompis av meg sier at han fikk lån uten egenkap og noe å stille sikkerhet i. Men han har høyere rente på det som er over 85% av boligen. Kan dette stemme? Han sa at fikk det pga høy inntekt. Anonymkode: 6d6c8...054
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En kompis av meg sier at han fikk lån uten egenkap og noe å stille sikkerhet i. Men han har høyere rente på det som er over 85% av boligen. Kan dette stemme? Han sa at fikk det pga høy inntekt. Anonymkode: 6d6c8...054 Det kan stemme det, og at det over 85% har høyere rente. Men om det er lurt…. Det er en annen sak 🤣 hvorfor lurer du på dette? Anonymkode: 74969...245 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 De har vel sikkerhet i boligen? Jeg fikk lån uten EK, men det er fordi jeg kjøpte til under takst, slik at den totale lånesummen ikke oversteg 85%. Anonymkode: 58e0b...932 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Forsto det slik at han fikk lån til takst. Hadde somsagt vektlagt inntekten hans, og at han lånte en del under x5. Da har han også bil-lån og studie-lån. Grunnen til jeg lurer er jo at vi har også relativt god inntekt, men leier for å spare opp 15% egenkap. Men om vi faktisk kommer oss inn på boligmarkedet før vi har spart oss opp nok egenkap er jo det supert. Anonymkode: 6d6c8...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå