AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Er dette noe vi kan diskutere uten å bli ufine mot hverandre? Jeg er litt nysgjerrig på de som ligger med mange, hva som ligger bak. Uten å dømme. Selv er jeg 45, og har ligget med rundt 30. I en periode etter et langt ekteskap var jeg single, og seksualiteten blomstret. Jeg slo meg virkelig løs og lå med alle jeg ville. Men første gang med ny partner er sjelden bra etter min er faring, man må bli litt kjent for at sexen skal bli virkelig god. Dette i seg selv gjør at tallet ikke ble høyere enn det ble på den tiden. Dere som ligger med mange, er det stort sett vellykkede ligg? Er det engangs? Er det engangs fordi det ikke var bra/verd å gjenta? Er det engangs men stort sett bra? Og ikke verd å gjenta fordi man da vil videre til noe nytt og spennende? Anonymkode: 7bc01...c96 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 før jeg møtte partneren min, kan jeg vell nesten kalle meg "løs". hadde en del one night stands, og som du sier... det ble bare one Night for jeg er enig i at sex første gangen er sjeldent bra! Jeg er 28 og har hatt sex med 30 personer har ikke vært en kjæreste-person og har trivdes som fri og frank... men følte til slutt jeg ble "for gammel" når venninnene mine plutselig begynte å gifte seg og få barn! Misforstå meg rett, men jeg er utrolig lykkelig nå og prøver på barn og er snakk om giftemål ❤️ Anonymkode: a6134...7d5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Har hatt sex med mellom 50 og 100 stykker. Sluttet å telle for lenge siden. Jeg brukte sex for bekreftelse og spenning. Innså tilslutt at jeg ikke hadde det godt med meg selv og havnet i terapi. Nå har jeg endelig begynt å bli glad i meg selv og har ikke rørt en mann på over 4 år. Vil ikke involvere meg med noen av det andre kjønn før jeg er helt trygg på meg selv, da jeg har hatt en tendens til å finne feile kjærester og lar meg overkjøre pga dårlig selvtillit. Og alt pga en shitty barndom med foreldre som ikke burde vært foreldre.. Anonymkode: 09944...0ad 2
Hr. Aktiv Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Har en ons. Fant relativt raskt ut at det ikke er veien å gå mtp. god sex.
Gjest Warrior Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 (endret) Når man ikke er i forhold så ender det ofte med at man ligger med mange forskjellige. På grunn av sex er jo så godt for min del og trenger mye selv om er singel. Endret 12. august 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Lurer også på om de mennene dere ligger med. Spør de på ny om dere skal ha sex, eller blir det bare med den ene gangen? Kommer dere under sex ved ons? Eller er det bare mannen som nyter? Jeg er over 40 selv og med kun 2. Men jeg skal ha kvalitet. Kunne ikke ramlet meg inn å delt nakne meg med hvem som helst. Huff nei jeg har selvrespekt. Tenker også på livmorhalskreft. Den øker med x-antall partnere. Synd jenter bare høvler over for å være kule. Så har de kanskje ikke likt sexen engang. En mann elsker ikke høyere om de hopper til køys. Anonymkode: 06ad8...423
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Lurer også på om de mennene dere ligger med. Spør de på ny om dere skal ha sex, eller blir det bare med den ene gangen? Kommer dere under sex ved ons? Eller er det bare mannen som nyter? Jeg er over 40 selv og med kun 2. Men jeg skal ha kvalitet. Kunne ikke ramlet meg inn å delt nakne meg med hvem som helst. Huff nei jeg har selvrespekt. Tenker også på livmorhalskreft. Den øker med x-antall partnere. Synd jenter bare høvler over for å være kule. Så har de kanskje ikke likt sexen engang. En mann elsker ikke høyere om de hopper til køys. Anonymkode: 06ad8...423 så en influenser som hadde fått den beskjeden og det er nok mange flere som vil også med årene fremover. Tror ikke mange skjønner at naturen er som den er. Det er bakterier og noe er sunt men mer er usunt. Anonymkode: 555c6...2cb
NysgjerrigPiken Skrevet 13. august 2021 #8 Skrevet 13. august 2021 For meg har det stort sett vært vellykkede ligg, fordi de er gøye, deilige og spennende. Jeg vil heller ha gode partnere over tid enn engangs, men en del ender opp som engangs fordi kjemien ikke når helt opp til å gjenta. 16 hours ago, AnonymBruker said: Lurer også på om de mennene dere ligger med. Spør de på ny om dere skal ha sex, eller blir det bare med den ene gangen? Kommer dere under sex ved ons? Eller er det bare mannen som nyter? Jeg er over 40 selv og med kun 2. Men jeg skal ha kvalitet. Kunne ikke ramlet meg inn å delt nakne meg med hvem som helst. Huff nei jeg har selvrespekt. Tenker også på livmorhalskreft. Den øker med x-antall partnere. Synd jenter bare høvler over for å være kule. Så har de kanskje ikke likt sexen engang. En mann elsker ikke høyere om de hopper til køys. Anonymkode: 06ad8...423 I min erfaring vil de fleste ha sex på nytt (kanskje 9/10). Jeg tror at de fleste, både menn og kvinner, er interessert i god sex med en eller flere faste partnere, fremfor å jakte på noe «nytt og spennende» hele tiden. Jeg kommer ofte, men ikke alltid. Det gjelder for så vidt både med nye og faste partnere. Jeg vil også ha kvalitet, men man vet ikke hvordan den seksuelle kjemien er før man prøver. Jeg har for øvrig også selvrespekt. Sjansen for livmorhalskreft (og andre sykdommer) øker for hver ubeskyttede partner. De fleste av oss har ikke sex for å «være kule» eller for å få en mann til å like oss bedre. Vi har sex fordi vi liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 Min historie. Var sammen med en mann i 8 år. Siste årene sa han rett ut han ikke var tiltrukket av meg lengre. Sexen dabbet av naturlig nok og jeg fikk dårlig selvtillit. Da vi omsider gikk fra hverandre hadde jeg et behov for å føle meg begjært, få tilbake selvtilliten. Vet jo egentlig at jeg er svært ettertraktet blant menn, men det å få så mye oppmerksomhet, lære meg å bli trygg på meg selv og igjen finne glede i sex! Fantastisk. Har fått masse ut av å ha sex med 8 menn i år, noen av dem også mange ganger. Føler meg bedre på alle måter. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener om dette egentlig. Har gjort det for meg.. Anonymkode: b82b3...a2f 3
draug 75 Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Når jeg har vært singel, og etter å ha "knekt koden" i hvordan få seg noe, har jeg ikke sett noen grunn til å leve i sølibat. Dogmet 'sex hører til innenfor forholdets jernvegger' er jeg ikke enig i - og jeg har dermed også garantert meg at jeg ikke har gått inn i noe forhold bare for å få meg noe. Det er klart, at når man er sånn passelig attraktiv, og er noen lunde omgjengelig, så blir det noe. Og når man da ikke er i forhold over ei tid, bare har sex på "løsmarkedet" så tuller det på seg med partnere etterhvert. Så til spørsmålene: er det stort sett vellykkede ligg? Er det engangs? Er det engangs fordi det ikke var bra/verd å gjenta? Er det engangs men stort sett bra? Og ikke verd å gjenta fordi man da vil videre til noe nytt og spennende? Stort sett vil jeg si det er vellykkede, for min del. Og jeg har inntrykk av at de som har fått gjennomgå av meg har vært fornøyde de og. Det har vært kombinasjoner av engangs og flergangs, og grunnen til at det blir engangs, kan være at man ikke bor samme sted, eller at man blir enige om at det skal bli engangs - man har ikke annet enn sexen, men vi vet at puler vi mer, så blir vi glade i hverandre. Man merker i daten eller når man begynner å etablere kontakt om det er noe kjemi der, og da får man en følelse at at dette er noen jeg kan ha het sex med. Det var aldri slik at det ble engangs fordi jeg skulle videre til noe nytt og spennende. Det var engangs fordi det var noen som var der og da og skulle være slik. (Med det sagt, så vet jeg både menn og kvinner som har satt sg mål om å harve over så og så mange: 20, , 25, 40, 50 eller 100 , .... bare for å ha gjort det.) 1
Bamseklemmer Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 Jeg har ligget med mange, fordi jeg ikke har hatt tid til forhold. Og jeg stortrivdes med det for vi hadde mye gøy også, så det var ikke bare for sexens del. Mange fine campingturer, telturer, sydenturer, båtturer, countryfestivaler, hotelweekend etc. det fine med det var jo vennskapet og gleden vi hadde i lag. Gleden ble jo belønnet med sex, så jeg har vel nesten bare hatt kåte og glade venninner. Ingen drama, ingen sure miner, sjalusi eller hat, så jeg synes å ha vært veldig heldig med mine elskerinner❤️ Synes bare så rart at noen kan dømme noen som har hatt mange? Er det en smule sjalusi, for å blitt frarøvet friheten av å leve fritt uten plikter?
norw Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Hr. Aktiv skrev (20 timer siden): Har en ons. Fant relativt raskt ut at det ikke er veien å gå mtp. god sex. Tynt grunnlag 😄 hvis det var etter 5+ derimot...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Er 43, vært singel i snart to år. Kom fra et forhold med mye tørke, og der jeg fikk høre at det var unormalt å ville ha mye sex, og at jeg var for krevende og at det var noe galt med meg som «bare tenkte på sex». Etter jeg ble singel har jeg kunnet ta min egen seksualitet på alvor og utforsket og levd ut en del sider jeg ikke kunne i parforholdet. Det har vært mye bra ligg, noen dårlige og noen helt ok. Litt av nøkkelen for meg til gode ligg er å legge innsats i det. Møtes ute, bli kjent, kjenne på kjemien. Gjerne dele et måltid eller gå en tur. Komme litt innpå hverandre og kjenne at det slår litt gnister. Jeg sier fra hvis jeg ikke føler på tiltrekning, som regel tar jeg det opp i forkant også. Hatt flere fine treff der vi har kost oss med god mat, musikk, samtaler, kos og sex, fjerne med overnatting og frokost. Et par av disse treffer jeg med ujevne mellomrom for felles hygge. Det er åpne menn, som det er lett å snakke med, både om livet og om sex. Så da utveksler vi erfaringer, ønsker, behov, lyster, tanker og fantasier. Aldri hatt mer variert og spennende sexliv enn nå. Det som har vært dårlige ligg har i mine øyne vært der jeg har vært fristet til å ta den «første og beste», eller lett tilgjengelige uten å gjøre det gjennomført eller ha god kommunikasjon. Også blir man skuffet i blant. Man kan ikke ha kjemi med alle, man blir ikke skikkelig kjent på noen timer- plutselig så drar noen et merkelig kort opp av hatten. Så akkurat som ting er nå så ligger jeg med mange fordi jeg har lyst, det er deilig, jeg kjenner meg begjært, det er spennende og det gir meg glede! Anonymkode: a9562...439 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 norw skrev (5 timer siden): Tynt grunnlag 😄 hvis det var etter 5+ derimot... Har noen korte forhold også. Så veldig tynt grunnlag er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå