Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruke shorts?  Skjørt er jo mye mer behagleg og finere å bruke.  Har kun en shorts og den er veldig kort, bruker den kun når jeg soler meg for å få frem mest mulig hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Variasjonen i shorts er enorm mens et skjørt liksom er kjedelig.. 

Anonymkode: 465d8...77c

• Liker 3
Skrevet

Rumpa kommer bedre frem i shorts

Anonymkode: 96998...779

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor utelukke det ene eller det andre?

Shorts er mer praktisk til mange aktiviteter, synes jeg. Hva som er mest behagelig er mer smak og behag enn en universell sannhet. Joda, man kan bruke korte tights under skjørtet osv, men noen ganger er jo stoffet rett og slett i veien, og da gir shortsen bedre bevegelsesfrihet. Det er ikke alltid, og for alle, at det hele tiden dreier seg mest om hva som ser fint ut. 

Anonymkode: d063b...7fd

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg syns shorts er mer behagelig og mer praksis enn skjørt. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Off hvorfor skal alt være sort hvit, det er øye som ser og situasjon som avgjør shorts eller skjørt, personlig liker jeg nest skjørt, men på tur i skog og mark passer shorts bedre

• Liker 1
Skrevet

Alt til sitt bruk.

For egen del går mer i shorts dersom jeg skal bevege meg mye. Og skjørt fort blir mer pyntet.

Jeg har lår som er avhengig av enten strømper, sykkelshorts eller bandelets under ett skjørt.

Skrevet

Bruker mest skjørt, men jeg synes shorts er mer praktisk, derfor bruker jeg det av og til. Mine shorts er også like behagelig som skjørt da jeg ikke liker de trange.

Skrevet

Jeg sykler en del, derav shorts😝

Anonymkode: 7c481...a41

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-11 den 13.47):

Rumpa kommer bedre frem i shorts

Anonymkode: 96998...779

Framsiden vises mye bedre også. 

Anonymkode: 38163...ac3

Gjest Føsleguri
Skrevet

Shorts og skjørt har forskjellige bruksområdet i mitt liv.

Jeg bruker shorts på fritiden, til trening og fjellturer, og skjørt på jobb og "gå bort"-aktiviteter f.eks. café.

Skrevet

Skjørt 👍🙂

Anonymkode: d5483...df3

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Liker egentlig verken å bruke shorts eller skjørt, kan ikke huske siste jeg hadde på skjørt så da velger jeg shorts😎

Skrevet

Vel… gikk i kjole i dag, men ville slå ålene, så da byttet jeg til treningsshorts og topp. Har jobbet i hagen resten av kvelden og beholdt shortsen på.

Anonymkode: a6f93...562

Skrevet

*slå PLEN

Anonymkode: a6f93...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...