Gjest Isabellas Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Plutselig får du vite at du får fri fra jobb i morgen. Hva bruker du dagen til?
Malama Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Sove til jeg har lyst til å stå opp (før ni, jeg klarer dessverre ikke sove lenge selv om jeg er trøtt nesten hele dagen) Vake litt klær, rydde litt. Kose meg med sims og scrapbooking kanskje. Glo forran pc'n og KG store deler av dagen. Og når min samboer kommer hjem fra jobb er det "hva, klokka så mye allerede? Middagen er ikke ferdig!"
Arkana Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Sove lenge, spise god frokost, kanskje bake noe eller lage en middag som tar lang tid, lese, være på KG, spille Sims eller Sim City, shoppe..... hva som helst.
Magdalena Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Sove, til jeg selv får lyst til å stå opp!!, og så spise smultringer!, mens jeg hører på Lifehouse, og surfe litt på nettet.
hecuba Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Trene, lese litt og kaste bort resten av dagen på meninsløse tvprogrammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå