Gå til innhold

Hvor kjøper dere gode ullsokker og ullundertøy til små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor dere kjøper gode ullsokker til barn som er 1-2 år? Og hvor får dere kjøpt ullundertøy og slikt? Vi har vært å sett på xxl og g-sport, der har de ingenting til barn under 2-3 år. Kjedebutikkene har bare bomull, regner med alt ullundertøy kommer når det blir kaldere? Vi trenger i størrelse 86/92. 

Anonymkode: 256c3...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hust and claire, hummel, joha etc er kommet ut for salg nå. Dette koster jo litt, så spørst hvilken prisklasse du tenkte?

Rekner med Cubus, Lindex og KappAhl får inn ganske snart.

Anonymkode: 1896f...260

Skrevet

Name it har forresten også fått inn høstens ull.

Anonymkode: 1896f...260

Skrevet

Har for det meste hatt Reflex, Name it, Janus, Joha og Pierre Robert til mine barn opp igjennom årene. Alle disse merkene er å få på salg hele tiden om man er litt på jakt i diverse nettbutikker. 86/92 er en størrelse som sjelden er utsolgt har jeg inntrykk av.

Barnas Hus har også kampanje på Reflexull nå.

Anonymkode: 2e7d6...a92

Skrevet

Safa ullsokker! De som er ribbestrikket på hele foten og oppover leggen. Her har de vært de desidert beste ullsokkene fra nyfødt til nå 2 år. Bruker str 90 på vår toåring, str 86/92 i vanlige klær. 

Ellers så har name it begynt å få inn litt, joha kommer vel i butikk snart. Vi bruker ofte en ulljoggebukse i stedet for strømpebukse/stillongs og bukse utenpå, med en varm unge holder det lenge under vinterdressen for vår del.

Cubus har kommet godt ut i test, vi har ikke testet selv. Lindex og Kappahl får inn ullundertøy, ellers er Janus også bra.

Skrevet

Polarn & Pyret har noen antisklisokker i tynn ull som er verdens beste! 
Av ull har vi mye forskjellig men er mest fornøyd med Lillelam, Reflex og Hust & Claire. 
Strømpebukser fra Safa (Trille) med ribb rundt ankelen er veldig gode .

Anonymkode: b2b24...834

Skrevet

Janus.no

Anonymkode: 0dc54...e6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...