Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Bruker vanligvis hårskum, men hvis jeg ikke rufser i håret mens det tørker, blir det enktlete stive paartier som ser våte ut. ikke noe særlig fint. Noen som har et produkt å anbefale.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Skummet i Brilliant Brunette-serien til John Frieda blir aldri stivt, uansett om du ikke rører håret mens det tørker. Det har ingen fargepigmenter, så kan brukes uansett hårfarge.
En som vet Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg bruker ikke hårskum, av samme grunn som du sier; synes alltid det blir kjempe stivt! Men bruker istedet en krem som fremhever krøller som jeg er kjempe fornøyd med!! :-D Du kan kjøpe den på lookfantastic. Les mer om den her Endret 20. september 2005 av En som vet
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Har prøvdt aveda sin ,og synes håret ble litt stivt. Kerastase curl serien har både mousse og krem for å fremheve/definere krøllene.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Kerastase curl serien har både mousse og krem for å fremheve/definere krøllene. ← Gir moussen hold også? Jeg har hår med kraftig fall som overhodet ikke trenger mer volum, men jeg trenger noe som definerer strukturen og som drar en tung lugg litt til siden. Nå bruker jeg skum akkurat i luggen og andre produkter i resten av håret. Tror du at det er nok hold i skummet til å dra en tung, skulderlang lugg til siden?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Jeg ville prøvdt ,har bare brukt kremen og den er knallbra. Ser på hairloss1.com at de anbefaler den pakken med mousee til fint krøllet hår,og til tykt krøllet hår den kremen. Den er bra ,har prøvdt så mye til mitt grove ,tykke ,fall ..hår.
Miss Marple Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Jeg har ei venninne som nesten ikke har krøller, bare fall, som bruker en skum fra Wella som gir kjempefine krøller. Hun har tidligere brukt ocean spray også fra Wella, men den gir ikke de samme fine krøllene, men jeg vet om andre som sverger til den. Jeg husker selvfølgelig ikke hva dette skummet heter, men kan jo ikke være så altfor vanselig å finne på LF.
Gjest Xavia Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 (endret) Når jeg vil få frem "krøller" bruker jeg spray skum fra Curly Sexy Hair. Den er helt suveren. (Fås kjøpt hos Adam&Eva, og sikkert i andre salonger også) Endret 21. september 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Når jeg vil få frem "krøller" bruker jeg spray skum fra Curly Sexy Hair. Den er helt suveren. (Fås kjøpt hos Adam&Eva, og sikkert i andre salonger også) ← Skriver under på denne!! Det er helt supert, blir ikke stivt og klisser ikke, men gir volum samtidig som håres føles nesten som normalt. Anbefales på det varmeste!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #10 Skrevet 21. september 2005 Har lett etter den på lookfantastic ,men finner den ikke . Hva slags merke der den`?
Gjest Xavia Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Har lett etter den på lookfantastic ,men finner den ikke . Hva slags merke der den`? ← De har den ikke på LF. Merket er faktisk Sexy Hair.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå