AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Som tittelen sier, vil en gjentagende utro mann endre seg? Og hva er sannsynligheten? Han har løyet mye, og hatt ett forhold til ei annen dame i 1,5 år. Det ble oppdaget, men han kontakter henne igjen noen uker etterpå. Det har også tidligere vært utroskap fra hans side. Han sier han nå har endret seg og fått hjelp. Men jeg vet ikke..? Erfaringer er hjertelig velkommen. Er det virkelig mulig å endre seg så mye, når man i så mange år og i lang tid har hatt null problem med løgn og utroskap? Anonymkode: e062f...e9d
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som tittelen sier, vil en gjentagende utro mann endre seg? Og hva er sannsynligheten? Han har løyet mye, og hatt ett forhold til ei annen dame i 1,5 år. Det ble oppdaget, men han kontakter henne igjen noen uker etterpå. Det har også tidligere vært utroskap fra hans side. Han sier han nå har endret seg og fått hjelp. Men jeg vet ikke..? Erfaringer er hjertelig velkommen. Er det virkelig mulig å endre seg så mye, når man i så mange år og i lang tid har hatt null problem med løgn og utroskap? Anonymkode: e062f...e9d Kan du noen gang stole på han igjen da tror du?? 11
nomore82 Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Han gjentar det fordi du aksepterer det. 20
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 nomore82 skrev (5 minutter siden): Han gjentar det fordi du aksepterer det. Jeg aksepterer det ikke. Han vet at det sårer meg. Anonymkode: e062f...e9d
nomore82 Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg aksepterer det ikke. Han vet at det sårer meg. Anonymkode: e062f...e9d Så hvorfor er du sammen med han fortsatt da? 33
tussi680 Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 En gang er en gang, to ganger er flere gng. osv. Hvordan kan man stole på en mann/ kvinne som har vært utro? 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Generelt lyver mye, har vært utro og tok opp kontakt etter noen få dager? Jeg vil nok dessverre si 0%. Anonymkode: 78056...d89 17
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 nomore82 skrev (1 minutt siden): Så hvorfor er du sammen med han fortsatt da? Det er fordi jeg er glad i han. Jeg har valgt å gi en ny sjanse. Jeg vet han har jobbet mye med seg selv, men så klart, jeg er usikker på om han virkelig har lært av feilen og at han har endret seg. Anonymkode: e062f...e9d
Loff77 Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som tittelen sier, vil en gjentagende utro mann endre seg? Og hva er sannsynligheten? Han har løyet mye, og hatt ett forhold til ei annen dame i 1,5 år. Det ble oppdaget, men han kontakter henne igjen noen uker etterpå. Det har også tidligere vært utroskap fra hans side. Han sier han nå har endret seg og fått hjelp. Men jeg vet ikke..? Erfaringer er hjertelig velkommen. Er det virkelig mulig å endre seg så mye, når man i så mange år og i lang tid har hatt null problem med løgn og utroskap? Anonymkode: e062f...e9d Ja absolutt et uhell med et forhold på 1.5 år kan skje den beste, det var nok helt uskyldig og det er deg han elsker😂😂 16
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg aksepterer det ikke. Han vet at det sårer meg. Anonymkode: e062f...e9d Du aksepterer det ved å ikke gå fra ham. Så lenge du ikke forlater ham, vil det fortsette. Hvorfor skal han slutte, når han skal få i pose og sekk uten konsekvenser? Anonymkode: e89b2...46b 21
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi jeg er glad i han. Jeg har valgt å gi en ny sjanse. Jeg vet han har jobbet mye med seg selv, men så klart, jeg er usikker på om han virkelig har lært av feilen og at han har endret seg. Anonymkode: e062f...e9d "Fool me once - shame on you, fool me twice - shame on me". Du har ikke gitt ham EN ny sjanse, men flere. For hver "ny sjanse" vil terskelen for videre utroskap være lavere. Dessverre. Anonymkode: e89b2...46b 14
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Min tidligere samboer var som din, dessverre. Etter at jeg tilga han første gangen for utroskap var det akkurat som jeg åpnet en dør for han. Da hadde han affærer i hytt og pine. Han sa selv at han hadde forandret seg, gått i terapi osv. Han hadde null respekt for meg og vårt forhold. Jeg er glad jeg valgte å avslutte det. Anonymkode: 0df4b...996 10
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som tittelen sier, vil en gjentagende utro mann endre seg? Og hva er sannsynligheten? Han har løyet mye, og hatt ett forhold til ei annen dame i 1,5 år. Det ble oppdaget, men han kontakter henne igjen noen uker etterpå. Det har også tidligere vært utroskap fra hans side. Han sier han nå har endret seg og fått hjelp. Men jeg vet ikke..? Erfaringer er hjertelig velkommen. Er det virkelig mulig å endre seg så mye, når man i så mange år og i lang tid har hatt null problem med løgn og utroskap? Anonymkode: e062f...e9d Dessverre så er sjansen større for at du vinner 2 x i Lotto på rad. enn at han er trofast.
nomore82 Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er fordi jeg er glad i han. Jeg har valgt å gi en ny sjanse. Jeg vet han har jobbet mye med seg selv, men så klart, jeg er usikker på om han virkelig har lært av feilen og at han har endret seg. Anonymkode: e062f...e9d Så du vil være sammen med en som ikke er like glad i deg og som respekterer deg? I stede for å dumpe daukjøttet og finne deg en du fortjener? Kjør på. Men du aksepterer oppførselen og han har ingen grunn til å endre seg. Det har du bevist for han gjentatte ganger. 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Generelt lyver mye, har vært utro og tok opp kontakt etter noen få dager? Jeg vil nok dessverre si 0%. Anonymkode: 78056...d89 Ja, han har innrømmet at han ble glad i den andre dama. Han la alle kort på bordet. Jeg bet de ikke lenger har kontakt, hun vil ikke ha noe mer med han å gjøre, (sett meldinger dem i mellom) Men er redd for at han skal være utro igjen med noen andre. Så dere tror altså at han ikke vil slutte med det? Anonymkode: e062f...e9d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min tidligere samboer var som din, dessverre. Etter at jeg tilga han første gangen for utroskap var det akkurat som jeg åpnet en dør for han. Da hadde han affærer i hytt og pine. Han sa selv at han hadde forandret seg, gått i terapi osv. Han hadde null respekt for meg og vårt forhold. Jeg er glad jeg valgte å avslutte det. Anonymkode: 0df4b...996 Er det jeg frykter. At han holder seg i skinnet nå, nå er det tross alt over mellom han og hun andre, men at han treffer ei ny. Selvom han gråter og virker oppriktig lei seg. Anonymkode: e062f...e9d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg aksepterer det ikke. Han vet at det sårer meg. Anonymkode: e062f...e9d Du aksepterer det når du blir i forholdet. Og nei, det er ikke håp. Selvfølgelig ikke. Anonymkode: c4445...014 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, han har innrømmet at han ble glad i den andre dama. Han la alle kort på bordet. Jeg bet de ikke lenger har kontakt, hun vil ikke ha noe mer med han å gjøre, (sett meldinger dem i mellom) Men er redd for at han skal være utro igjen med noen andre. Så dere tror altså at han ikke vil slutte med det? Anonymkode: e062f...e9d Js desverre, klem til deg ❤️ Anonymkode: a6301...991 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvom han gråter og virker oppriktig lei seg. Det gjør han fordi du fant ut av det, ikke fordi han angrer på det han gjorde. Han hadde valget, og valgte bort dere. Du derimot, har valgt dere uansett pris. Anonymkode: f498f...50d 12
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fordi jeg er glad i han. Jeg har valgt å gi en ny sjanse. Jeg vet han har jobbet mye med seg selv, men så klart, jeg er usikker på om han virkelig har lært av feilen og at han har endret seg. Anonymkode: e062f...e9d Da aksepterer du det jo. Anonymkode: 5c081...bff 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå