Gå til innhold

unkarsk(g)vinnen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne få dele vår tur til Roma med alle dere andre :hjerter_rundt:

Den første kvelden tuslet vi bare rundt i Romas gater for å nyte byen, folkelivet og hverandre. Vi gikk inn på en restaurant som vi ble anbefalt, der fikk vi servert Saltimbocca, kalvemedaljong med en tynn skive parmaskinke rundt, og en nydelig Italiensk vin til...

Dagen etter var vi klar for litt shopping, vi gikk rundt i området rundt den Spanske Trappen og Corso . Det var små, koselige fortausrestauranter og dyre desigerbutikker om en annen. Det var en nytelse å sette seg ned og smake på den berømte Italienske isen, og kjenne solen varme. Vi måtte selvsagt også få med oss andre handleområder som Via Cola di Rienzo og Piazza Bologna.

Man drar ikke til Roma uten å få med seg litt serverdigheter også, så vi dro til Fontana De Trevi, og kastet mynter i fontenen. Det skal visstnok bety lykke, og garantier om at man skal komme tilbake ;) Vi var også på Petersplassen, og dro til Colosseum. Der spiste vi lunsj ute i det fri. En enkel lunsj i fantastiske omgivelser. :)

Om kvelden fant vi et beskjedent innredet lokale, som bød på store gastronomiske opplevelser: Edonardo het restauranten. De hadde pastaretter som spesialitet, og der var det en helt fantastisk stemning, nydelig mat, vin og et vakkert selskap :hjerter:

Det som skjedde videre, vil alltid være et vakkert minne :hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet (endret)

Og den romantiske overnattingsdaten vår gikk til fantastiske Maldivene...

En date av særdeles stil og klasse, samt sol, varme, romanse og hvite strender. Svømmeturer i vakre blågrønne laguner, dykking blant koraller og regnbuefarget fisk, utrolig solnedgang med den mest eksotiske middag på dekket bord på stranden, fruktig vin og en romantisk natt med utkikk utover det vakre havet med måneskinn og stjernehimmel....

Endret av vixen
Skrevet
Og den romantiske overnattingsdaten vår gikk til fantastiske Maldivene...

En date av særdeles stil og klasse, samt sol, varme, romanse og hvite strender. Svømmeturer i vakre blågrønne laguner, dykking blant koraller og regnbuefarget fisk, utrolig solnedgang med den mest eksotiske middag på dekket bord på stranden, fruktig vin og en romantisk natt med utkikk utover det vakre havet med måneskinn og stjernehimmel....

Akk, den vinen og den himmelen.. Det gjorde oss godt.. :klem:

Skrevet (endret)

I dag er det rosesermoni :dagens-rose:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av Marillia
Skrevet

Ja! Men jeg vil ikke velge!!! :grine:

Kan jeg ikke få dere alle tre??? :tristbla:

Skrevet

Hehe.. Var det jeg trodde..

*gå i tenkeboksen*

Skrevet

Ooooh, overnattigsdaten. Desverre må jeg utelate de saftigste erotiske detaljene, før de blir slettet. :sjarmor:

Siden vi står fritt til å velge reisemål, velger jeg å dra et sted utenom storbyene. Vi drar til en liten landsby ved kysten av Afrika. Stedet er en liten øy. Sandstranden har vi faktisk heløt for oss selv, og vi bor i en primitiv bambushytte. Vi bor like ved en jungel, og hytten er plassert på babmusstokker for å beskytte oss mot ville dyr om natten. Det er primitivt, det er farlig, og det er romantisk. Hele stemningen går oss til hodet. :sjarmor: Den salte sjøluften med bølgeskvulp... Og lydene fra den mystiske, men samtidig lokkende jungelen. Det hele virker magisk og uvirkelig, og vi nyter hvert øyeblikk.

Vi sitter på stranden, og se opp på stjernehimmelen. Himmelen er tindrende klar, fordi det ikke finnes strøm på øya. Det gjør ikke noe, fordi det er godt og varmt, og gir en fin stemning. Vi kikker opp mot stjernene, og dypper tærne i det salte, turkise vannet.

Vi er alene på stranden, så vi bestemmer oss for å nakenbade. Det er natt, men månen er oppe, og hecuba ser ut som en vakker nymfe i måneskinnet. Vi svømmer rundt i det varme vannet, og plasker vann på hverandre. Vannkrig! :sjarmor:

Fornøyde kryper vi opp på land igjen, og tuller oss inn i myke håndklær. Vannet drypper fra det våte håret til hecuba, og hun ser fantastisk ut. Jeg kysser henne, og det smaker pirrende salt.

Hånd i hånd går vi mot trehytta. Vi må klatre opp pålene på en taustige, som vi drar opp etterpå. Nå er vi trygge for jungelen.

Nå kommer desverre den delen som blir sensurert, men noen av hecubas villeste fantasier ble oppfylt den natten. :sjarmor:

Resten av natten sov vi tungt, utslitte som vi var. Hecuba ligger på armen min, og krøller seg godt sammen under teppet. Det lukter salt og blomster av håret hennes. Akkurat nå, i dette øyeblikket står verden stille. Akkurat nå, i dette øyeblikket er verden helt perfekt.

Skrevet
Nå kommer desverre den delen som blir sensurert, men noen av hecubas villeste fantasier ble oppfylt den natten.  :sjarmor:

Får jeg ikke høre altså? :ler:

Skrevet

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Ja, da var det gjort. De to finalistene er Marillia og Grønnska! :)

Et lett valg var det ikke, men både Marillia og Grønnska har fascinert meg fra starten av. Marillia er en knasende god jente med et het magisk smil. Grønnska derimot er typen jeg kanskje ikke ville turt å falle for, men likevel har en så hypnotisk virkning på meg at jeg ikke klarer å holde meg unna. (Dessuten trenger man vel en intrigemaker.. ;) )

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Skrevet
Lager jeg intriger?  :overrasket:

Indirekte, ja.. tror noen er sjalu og vil konspirere mot deg.. ;)

Er minst en av dem i alle ungkars(kvinne)programmer, eller har jeg misforstått?

:ler:

Skrevet

Åh ja, trodde et øyeblikk du mente at jeg var en falsk konspirator! :ler:

Skrevet
Lager jeg intriger?  :overrasket:

Indirekte, ja.. tror noen er sjalu og vil konspirere mot deg.. ;)

Er minst en av dem i alle ungkars(kvinne)programmer, eller har jeg misforstått?

:ler:

Ok, da .. Tar hintet! Så kan jeg være den sjalu og misfornøyde bitcha som ingen liker og som prøver å ødelegge alt! HEHE :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...