Kristian Skrevet 22. september 2005 #101 Skrevet 22. september 2005 Neimen, Hecuba da, ingen respons enda??? ← Spørs om hun har kommet seg over rideturen...
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #102 Skrevet 22. september 2005 Spørs om hun har kommet seg over rideturen... ←
hecuba Skrevet 22. september 2005 Forfatter #103 Skrevet 22. september 2005 *sukke* I dag har jeg hatt noen fantastiske dater.. Ridetur. Jazzklubb. Nationaltheateret... Ja. Og det er ikke alt. Jeg tror jeg begynner å bli forelsket, og det i mer enn en person! Rosesermonien i morgen kommer nok til å bli vanskeligere enn forventet... Jeg mener, jeg trodde aldri jeg var typen til å forelske meg på denne måten. Og hvertfall ikke så fort. *tørke bort en tåre* Bare jeg ikke sårer noen. Heldigvis er det ennå en stund til jeg trenger å bestemme meg for akkurat nå er jeg ikke klar for å la noen gå.. *snufs* Jeg bryr meg så mye om dem alle! :cry: Muligens alt jeg trener er å sove på det.. *massere seg litt i lysken* Tror den rideturen i dag tok knekken på lårene mine..
hecuba Skrevet 22. september 2005 Forfatter #104 Skrevet 22. september 2005 Og, nei, folkens.. Jeg er ikke borte. Men har jo tross alt hatt fem dater i dag. Er litt sliten og følelsesmessig forvirret. Det tar på dette her. Det er hardt! Dere skulle bare visst hvor mye jeg gruer meg til å morgen.. Men nå må jeg legge meg. En til alle sammen..
vixen Skrevet 22. september 2005 #105 Skrevet 22. september 2005 Hecuba! Jeg vil bare få takke for en utrolig fantastisk date! Jeg har aldri drømt om en mer eventyrlig teateropplevelse enn den vi hadde i dag. Nattergalen var en like finuerlig og bedårende som deg. Restaurantbesøket var også en kulinarisk opplevelse, med nydelig mat og en lett berusende vin som jeg tror gikk til hjertet på oss begge to. Det beste med daten vår var likevel spaserturen vi hadde, i måneskinn og klar høstluft. Det håper jeg å få oppleve flere ganger. Når jeg skriver dette, har du allerede gått til ro for kvelden, men jeg vil likevel ønske deg en riktig god natt med de søteste drømmer! Og selv om det egentlig er din oppgave, tillater jeg meg å gi deg en rose fordi jeg vil det og fordi du virkelig fortjener det! -viXen-
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2005 #106 Skrevet 23. september 2005 I stedet for kvasi-romatisk middag, satser jeg på noe annet. Jeg gir hecuba beskjed om å møte meg på jernbanetorget kl 10.00. Hun vet ikke hvor vi skal. Jeg smiler når hun kommer, og gir henne et kyss på kinnet. Forteller henne at hun ser flott ut. (siden hun er litt forsiktig når det gjelder klining - foreløpig ) Stedet vi skal til, er Tusenfryd. Det regner littegrann, men det gjør ikke noe. Vi har med oss regntøy. Det er nesten litt romantisk å gå rundt i regnet. Vi finner en kiosk, og jeg kjøper sukkerspinn til hecuba. Søtt til den søte. Etterpå går vi mot bodene, hecuba velger seg ut en bod hvor en kan skyte på blink. Treffsikker som jeg er, treffer jeg selvsagt blink, og vinner en stor bamse, som jeg gir til henne. Nå er vi klare for litt action. Vi går mot ThunderCoasteren. Køen er heldigvis kort, så vi får raskt plass. Etter turen har vi hjertet i halsen, er litt høye på adrenalin, fniser og ler. Nå er vi klare for litt roligere ting, så vi går i Westernbyen og graver etter gull. Hecuba finner masse gull, og jeg blir imponert. Nå har vi lyst på en liten husketur, og finner en stor, mekanisk huske som snurrer rundt og rundt. Vinden suser i håret vårt mens vi husker, og vi har det kjempegøy. Etter husketuren er vi sultne. Det er en resturant i parken, så vi går dit. Vi spiser og gode og mette. Jeg sender flørtende blikk til Hecuba under middagen. Nå er vi egentlig litt leie av Tusenfrys, men vi har lyst til å gjøre en ting til, så vi går i spillehallen, og prøver oss på mange av spillene der. Etterpå drar vi hjem og skifter, og møtes så i byen for å drikke oss fulle. Hecuba ser nydelig ut. Det blir litt klinings utover kvelden. Vi har det kjempemorsomt, og luften er ladet med erotisk spenning. Tiden flyr av sted, og plutselig er det stengetid. Jeg følger Hecuba til nattbussen, stryker henne over håret og kysser henne på halsen. Hecuba blir litt mo i knærne. Jeg gir henne et frekt smil og sier at fortsettelsen kommer senere. Så tar vi farvel. Det var en flott date!
hecuba Skrevet 23. september 2005 Forfatter #107 Skrevet 23. september 2005 I stedet for kvasi-romatisk middag, satser jeg på noe annet. Det var en flott date! ← For det første. Var jeg som la opp til de kvasi-romantiske datene vi andre hadde. Antar at jeg bare ikke klarer å temme deg siden du tok styringen selv. På det andre punktet er jeg bare ganske enig.
hecuba Skrevet 23. september 2005 Forfatter #108 Skrevet 23. september 2005 *grue seg til rosesermonien senere... går i tenkeboksen..*
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2005 #109 Skrevet 23. september 2005 Er vanskelig å temme meg, men jeg kan temmes litt, med rette person. Venter spent på resultatet.
hecuba Skrevet 23. september 2005 Forfatter #110 Skrevet 23. september 2005 Da var dagen rosesermoni over. De tre gjenværende deltagerne er: - Marillia - Vixen - GrønnSky Dette var ingen lett avgjørelse å ta.. Men jeg følte bare noe mer på datene med disse tre enn på de andre. Lestat har jeg ikke sett så mye til i det siste. kanskje han ikke var interessert nok? Synes det var tris å gi slipp på Kristian. Men noen ganger må man ta vanskelige valg her i livet, og dette var en av disse gangene. Men jeg må jo også si at jeg føler meg litt lettet. Gleder meg også til overnattingsdatene
hecuba Skrevet 23. september 2005 Forfatter #112 Skrevet 23. september 2005 Snufs.... ← Tro meg, det var ikke et lett valg.. :cry: Men hvis du vil kan du få en klem av meg...?
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #113 Skrevet 23. september 2005 *danser lykkelig rundt på gulvet* Til Kristian
Kristian Skrevet 23. september 2005 #114 Skrevet 23. september 2005 Men hvis du vil kan du få en klem av meg...? ← Gjør ikke det bare vondt verre? :icon_frown: :cry:
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2005 #115 Skrevet 23. september 2005 Synes _nesten_ litt synd på Kristian.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #116 Skrevet 23. september 2005 Kristian kan få en blomst av meg
Kristian Skrevet 23. september 2005 #117 Skrevet 23. september 2005 Kristian kan få en blomst av meg ← Hmmm, lurer på om jeg skal kapre Marillia fra Hecuba, eller kanskje jeg bør finne meg andre jaktmarker... Kom egentlig ikke på som noen overraskelse at jeg ble dumpet. Har forstått det slik at hecuba har en liten dragning mot det samme kjønn.
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2005 #118 Skrevet 23. september 2005 På KG er vi alle bifile! Eller noe sånt. :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #119 Skrevet 23. september 2005 Hmmm, lurer på om jeg skal kapre Marillia fra Hecuba, eller kanskje jeg bør finne meg andre jaktmarker... Kom egentlig ikke på som noen overraskelse at jeg ble dumpet. Har forstått det slik at hecuba har en liten dragning mot det samme kjønn. ←
Kristian Skrevet 23. september 2005 #120 Skrevet 23. september 2005 På KG er vi alle bifile! Eller noe sånt. :klø: ← Nå synes jeg ikke du skal generalisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå