Gå til innhold

unkarsk(g)vinnen!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja bare le du! Får se om du ler like mye når jeg kaprer hecuba....  :wow:

Så ikke denne før nå. Su skjønner det, Kristian, at jeg vil alltid være i bakgrunnen. Enten du vil eller ei. :sjarmor::ler:

Skrevet
Så ikke denne før nå. Su skjønner det, Kristian, at jeg vil alltid være i bakgrunnen. Enten du vil eller ei.  :sjarmor:  :ler:

Du mener altså at du skal stå å se på?? :sjarmor:

Skrevet
Så ikke denne før nå. Su skjønner det, Kristian, at jeg vil alltid være i bakgrunnen. Enten du vil eller ei.  :sjarmor:  :ler:

Å, har du bestukket Hecuba? Aner vi en allianse her? :overrasket:

Skrevet
Å, har du bestukket Hecuba? Aner vi en allianse her?  :overrasket:

Neida, se på sitatet mitt! Eller hecubas. ;)

Skrevet

Har jo sett det, men trodde at det bare var en spøk. Dette blir jo en kamp jeg er dømt til å tape! :grine2:

*hikster fortvilet*

Skrevet (endret)

:troest: Neida, det ensete det betyr er at jeg vinner uansett. For selv om hun velger en annen, vil hun like fult være KG-utro med meg. :sjarmor:

Endret av GrønnSky
Skrevet
Det blir tre som går videre ved neste rosesermoni. Da blir det overnattingsdater. Frem til det får alle en singledate(over pm) som antagelig blir avgjørende for hvem jeg kommer til å velge videre.

Dette tar jo helt av, gitt... hehehe..

Her må jeg tydeligvis brette opp ermene og jobbe hardt for å komme videre, og slå ut grønske. Men vil det være en god plan? Muligens ikke, siden dere allerede har et forhold på si. Som jeg har sagt tidligere så er vel grønsaker sundt, så det kan du få lov til å fortsette med. (Kan jeg få være med en gang i blandt?)

* Setter seg ned på kne og leser *

Der er du

Vakker og yndig

Du ligger der i strået

Glassklare øyne stirrer

Opp på de blinkende stjernene

Du velger deg ut en bestemt stjerne

Den er den klareste

Av dem alle

Der ligger du å drømmer deg bort

Om alt og ingenting

Min vakre tingeling

Ok da, det er ikke jeg som har skrevet det, men jeg levde meg godt inn da jeg leste det......

:blomst::klem:

Skrevet
:troest:  Neida, det ensete det betyr er at jeg vinner uansett. For selv om hun velger en annen, vil hun like fult være KG-utro med meg.  :sjarmor:

Men hvorfor skal du vinne når hun allerede er utro med deg? Kan hun ikke dele litt??

Skrevet

Jeg er jo allerede KG-gift, så jeg kan ikke kreve noe annet. :ler:

Skrevet
Men hvorfor skal du vinne når hun allerede er utro med deg? Kan hun ikke dele litt??

Hun er ikke den som er utro... Jeg er utro... med henne! Hehe, KG-såpeopera! :ler: Men det kan vel ikke kalles utroskap siden det er greit for Slangen.

Skrevet
Hun er ikke den som er utro... Jeg er utro... med henne! Hehe, KG-såpeopera!  :ler:  Men det kan vel ikke kalles utroskap siden det er greit for Slangen.

Det er altså det jeg mener. Hvorfor skal du vinne nå når du allerede har henne? :sur:

Skrevet

Hun vil bare lage litt action her inne, skjønner du ;)

Men det er jo greit det, bare andre (les meg) får være med på moroa :ler:

Skrevet

Hecuba, bare se:

Du er vakker som en fe!

Ditt hår, dine øyne, din munn

Ja, du er perfekt i grunn!

Du er vakker og yndig

Men i senga skal jeg gjøre deg syndig!

Jeg skal utforske hver meter (av deg)

helt til du ser stjerner og planeter!

Og det diktet har jeg laget helt selv, så det, så! *peker tunge mot Kristian*

Men nå må jeg desverre gå hjem. :icon_frown:

Skrevet
Det er altså det jeg mener. Hvorfor skal du vinne nå når du allerede har henne?  :sur:

Ja, men det er jo poenget. Om jeg taper, så vinner jeg likevel. :sjarmor:

Skrevet
Ja, men det er jo poenget. Om jeg taper, så vinner jeg likevel.  :sjarmor:

Allianse?? :ironi:

Skrevet
Allianse?? :ironi:

Jasså, så nå kryper du til korset, ja? :digge: I got the power! :digge::sjarmor: Må tenke litt på det, :ironi: men nå må jeg hjemover.

Snakkes!

Skrevet
Her må jeg tydeligvis brette opp ermene og jobbe hardt for å komme videre, og slå ut grønske. Men vil det være en god plan? Muligens ikke, siden dere allerede har et forhold på si. Som jeg har sagt tidligere så er vel grønsaker sundt, så det kan du få lov til å fortsette med. (Kan jeg få være med en gang i blandt?) 

* Setter seg ned på kne og leser *

Der er du

Vakker og yndig

Du ligger der i strået

Glassklare øyne stirrer

Opp på de blinkende stjernene

Du velger deg ut en bestemt stjerne

Den er den klareste

Av dem alle

Der ligger du å drømmer deg bort

Om alt og ingenting

Min vakre tingeling

Ok da, det er ikke jeg som har skrevet det, men jeg levde meg godt inn da jeg leste det......

:blomst:  :klem:

*sukke og blunke lett med øynene* :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...