Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #21 Skrevet 20. september 2005 Den eneste som er slem her, er faktisk Superlammet som satte i gang en slik kamp... Har vi kvinner det ikke bedre uten menn??? Dette mener jeg selvfølgelig ikke
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #23 Skrevet 20. september 2005 Hei, kan jeg melde meg på ? ← Ja! Deltager nr 2. er herved Lestat!
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #24 Skrevet 20. september 2005 Er Marillia og Vixen nr 3 og 4?
vixen Skrevet 20. september 2005 #25 Skrevet 20. september 2005 Om du ikke syns jeg fremdeles er slem så!
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #26 Skrevet 20. september 2005 Det er så stille rundt Superlammet, han har nok stukket av med programlederen! *går i tenkeboksen*
Kristian Skrevet 20. september 2005 #27 Skrevet 20. september 2005 (endret) Så slemme folk er! Det er meningen at jeg, som alle andre kvinner som blir vraket av ungkaren, skal vise meg fra min beste side her Haloooooo??? Endret 20. september 2005 av Kristian
hecuba Skrevet 20. september 2005 Forfatter #28 Skrevet 20. september 2005 Aner jeg enda en som vil delta...? Velkommen! Det hjelper seg!
Lestat Skrevet 20. september 2005 #29 Skrevet 20. september 2005 Sniker meg til en liten nattaklem før Kristian får kommer sikkelig igang her
Kristian Skrevet 21. september 2005 #31 Skrevet 21. september 2005 Aner jeg enda en som vil delta...? Velkommen! ←
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #32 Skrevet 21. september 2005 Ser man det, her strømmer det jo folk til. Nå blir det liv rai-rai
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #33 Skrevet 21. september 2005 Ja, da driver unkarskvinnen og doller seg opp for kveldens rosesermoni(kanskje det kommer fler deltakere innen da også?). Vi har: - Milah - Lestat - Kristian - Vixen - Marillia - TNode Hvordan var det nå meg Dum og Superlammet? Og for en liten oppdatering. Er ikke mange intriger på gang, men Kristian var taktisk da han gav meg en bloms allerede ved første møte. Lestat hadde også sine planer klare da han snek seg inn for å gi meg en nattaklem. Følg med på kveldens episode! (ps: fint med en liten presantasjon av deltakerne før sermonien. Det er en fordel å vite hvem jeg velger med videre.. )
Kristian Skrevet 21. september 2005 #34 Skrevet 21. september 2005 Vi har: - Milah - Lestat - Kristian - Vixen - Marillia - TNode Og for en liten oppdatering. Er ikke mange intriger på gang, men Kristian var taktisk da han gav meg en bloms allerede ved første møte. Taktisk ja, men likevel tredjevalget foreløpig?? Hmmm, her må det vel jobbes hardere... (ps: fint med en liten presantasjon av deltakerne før sermonien. Det er en fordel å vite hvem jeg velger med videre.. ) ← 25, høy, fast jobb, ingen bagasje. Og utroskapet ditt med grønske kan du få lov til å fortsette med
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #35 Skrevet 21. september 2005 Taktisk ja, men likevel tredjevalget foreløpig?? Hmmm, her må det vel jobbes hardere... 25, høy, fast jobb, ingen bagasje. Og utroskapet ditt med grønske kan du få lov til å fortsette med ← Det var ikke rangert i noen spesiell rekkefølge, det var helt tilfeldig. Takk for flere blomster. Og hyggelig at du har et så liberalt syn på grønnsker..
Kristian Skrevet 21. september 2005 #36 Skrevet 21. september 2005 Det var ikke rangert i noen spesiell rekkefølge, det var helt tilfeldig. Puh, det var da enda godt. Begynte å bli litt smånervøs... Takk for flere blomster. Og hyggelig at du har et så liberalt syn på grønnsker.. Ja, grønnsaker er da godt....
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #37 Skrevet 21. september 2005 Øh, er jeg med her og? Er knekt etter forrige runde, vet ikke om jeg takler dette
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #38 Skrevet 21. september 2005 Det blir vel nesten litt urettferdig mot de andre hvis jeg melder meg på her, eller?
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #39 Skrevet 21. september 2005 Det blir vel nesten litt urettferdig mot de andre hvis jeg melder meg på her, eller? ← Få i orden skilsmissen din først, takk
Kristian Skrevet 21. september 2005 #40 Skrevet 21. september 2005 Det blir vel nesten litt urettferdig mot de andre hvis jeg melder meg på her, eller? ← Nå synes jeg du kan holde deg unna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå