hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #81 Skrevet 21. september 2005 Hecuba, bare se: Du er vakker som en fe! Ditt hår, dine øyne, din munn Ja, du er perfekt i grunn! Du er vakker og yndig Men i senga skal jeg gjøre deg syndig! Jeg skal utforske hver meter (av deg) helt til du ser stjerner og planeter! Og det diktet har jeg laget helt selv, så det, så! *peker tunge mot Kristian* Men nå må jeg desverre gå hjem. :icon_frown: ← (for jeg deler ikke ut kyss ennå. Jeg tror det er noe intimt som man bør vente med til man virkelig får følelser for personen. )
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #82 Skrevet 21. september 2005 Har jo sett det, men trodde at det bare var en spøk. Dette blir jo en kamp jeg er dømt til å tape! :grine2: *hikster fortvilet* ← Noen ting er best å svare på på tomannshånd.. Sjekk innboksen din..
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #83 Skrevet 21. september 2005 *sender over nybakt kake* ← Ei jente som kan bake! Det liker vi!
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #84 Skrevet 21. september 2005 Det er altså det jeg mener. Hvorfor skal du vinne nå når du allerede har henne? ← Ingen har meg. Jeg er fri som fuglen...hvertfall foreløpig..
Kristian Skrevet 21. september 2005 #85 Skrevet 21. september 2005 Ei jente som kan bake! Det liker vi! ← Hva med gutter/menn som kan bake?
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #86 Skrevet 21. september 2005 Masse innlegg fra meg her, gitt.. Er det ikke alltid slike videoinnslag i slike programmer da? Hvor man forteller hva man føler osv. Kanskje også gråter litt...? Alle skal få rett til å ha videodagbok-innlegg. Disse skrives med kursiv. Ingen av de andre deltakerene kan egentlig lese hva som står der.. Skjønner? Dette gjør ting mer interessant for de som følger oss.. Jeg kan vel heller ikke lese.. Så hvis noen ikke er "in it for the right reasons", så vet ikke jeg det..
Kristian Skrevet 21. september 2005 #87 Skrevet 21. september 2005 (endret) Ingen har meg. Jeg er fri som fuglen...hvertfall foreløpig.. ← Får nå se hvor lenge det varer... Endret 21. september 2005 av Kristian
Lestat Skrevet 21. september 2005 #88 Skrevet 21. september 2005 * Lestat kikker dronningen av Troy dypt i øynene * Jeg lar andre de andre deklamere dikt i fred, ja til morgengryen tar de alle. Vil du derimot ha handling så kom hit
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #89 Skrevet 21. september 2005 * Lestat kikker dronningen av Troy dypt i øynene * Jeg lar andre de andre deklamere dikt i fred, ja til morgengryen tar de alle. Vil du derimot ha handling så kom hit ← Neimen, Lestat da! Nå gjør du meg flau her... Jeg tror vi må ta ting litt saktere.. Vil ikke såre noen vet du.. Kanskje vi får muligheten til å bli bedre kjent på overnattingsdaten? Frem til det bør vi ta ting litt saktere. *gå til videorommet for å lage et lite dagbokinnlegg*
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #90 Skrevet 21. september 2005 Hva med gutter/menn som kan bake? ← Vi liker alle som kan bake.
Kristian Skrevet 21. september 2005 #91 Skrevet 21. september 2005 Neimen, Lestat da! Nå gjør du meg flau her... Jeg tror vi må ta ting litt saktere.. Vil ikke såre noen vet du.. Kanskje vi får muligheten til å bli bedre kjent på overnattingsdaten? Frem til det bør vi ta ting litt saktere. *gå til videorommet for å lage et lite dagbokinnlegg* ← Kanskje lestat har noe å lære av andre?
Lestat Skrevet 21. september 2005 #92 Skrevet 21. september 2005 (endret) *gå til videorommet for å lage et lite dagbokinnlegg* ← Må jeg følge reglene også altså Og bare så du vet det så har Kristian og Marillia allerede funnet hverandre Funker intriger da ? Endret 21. september 2005 av Lestat
vixen Skrevet 21. september 2005 #93 Skrevet 21. september 2005 Tror jammen jeg har havnet i bakleksa her!? Og det fordi jeg har jobbet og slitt for å tjene nok penger til det månedslange caribien-cruiset jeg hadde tenkt å ta Hecuba med på....
Kristian Skrevet 21. september 2005 #94 Skrevet 21. september 2005 (endret) Må jeg følge reglene også altså Og bare så du vet det så har Kristian og Marilla allerede funnet hverandre Funker intriger da ? ← Hæ? Vet du noe jeg ikke vet??? Men bare pass deg. Grønske og jeg har en allianse på gang. Og sammen skal vi klare å kapre hecuba! Endret 21. september 2005 av Kristian
hecuba Skrevet 21. september 2005 Forfatter #95 Skrevet 21. september 2005 Tror jammen jeg har havnet i bakleksa her!? Og det fordi jeg har jobbet og slitt for å tjene nok penger til det månedslange caribien-cruiset jeg hadde tenkt å ta Hecuba med på.... ←
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #96 Skrevet 22. september 2005 Må jeg følge reglene også altså Og bare så du vet det så har Kristian og Marillia allerede funnet hverandre Funker intriger da ? ← Jeg opererer på egenhånd, takk
hecuba Skrevet 22. september 2005 Forfatter #97 Skrevet 22. september 2005 Da er det tid for dater. Kommer med en oppdatering senere. De andre er velkommen til å legge inn et lite innlegg om hvordan daten gikk.. *hint hint*
Kristian Skrevet 22. september 2005 #98 Skrevet 22. september 2005 Kommer med en oppdatering senere. De andre er velkommen til å legge inn et lite innlegg om hvordan daten gikk.. *hint hint* ← Da får vel jeg begynne: Vi møttes ved Oslo S foran tigeren. Gikk derfra videre til Aker brygge hvor vi satte oss ned på kaia og snakket sammen. Ble litt overrasket over hvor lett det var å snakke med hecuba. Etterhvert gikk vi videre til en jazzkafé der vi hadde bestilt en privatkonsert med middag. Etter endt konsert gikk vi en tur i Frognerparken. Det var stjerneklart og meget romantisk. Vi satte oss ned på en kafé på stasjonen og pratet en stund sammen før vi dro til hvert vårt. En meget vellykket date for min del....
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #99 Skrevet 22. september 2005 Det var en vakker høstdag, fjellet var kledd i sin flotteste høstprakt i rødt, gult, gyldent og grønt. Vi iførte oss rideklær og fikk låne hver vår hest. Vi red så oppover fjellet, vi nøt den vakre naturen, og hverandre. Underveis stoppet vi på og åpnet en flaske champagen, og spiste litt frukt. Og hadde det svært så romantisk Rideturen fortsatte innover det høstkledte fjellet, stillheten og naturopplevelsen var enorm. For min del, så var dette en date utenom det vanlige. Det gav meg mer enn hva en vanlig date ville ha gjort, selvsagt var det et pluss at det var Hecuba som jeg var på date med. Et stort pluss... Etter en stund åpnet skogen seg, og Arne Brimis rike åpenbarte seg, rett foran oss lå nemlig Vianvang. Ute på tunet møtte Arne oss, og viste oss rundt. Inne på kjøkkenet fikk vi servert et glass vin, og fulgte med på når Arne laget mat til oss. Vi fikk servert et utsøkt måltid, det var mange smaksprøver av rype, reinsdyr, laks og annet vilt. Måltidet var helt fantastisk... Da natten kom, ble vi vist inn i et stort rom. Det var ild i peisen, og en stor seng var oppredd med dundyner... Dette var vår date
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #100 Skrevet 22. september 2005 Neimen, Hecuba da, ingen respons enda???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå