AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Vært på fertilitetsutredning, og ingenting var feil med noen av oss. Vi er i midten av tredveårene og jeg har vært en gang gravid i fjor før det endte i SA, men ikke blitt gravid på nytt igjen. De på klinikken mente det var bare å fortsette å prøve på egenhånd. Jeg føler allikevel noe er feil når vi har vært nøye med timingen i minst 7 måneder nå, og allikevel skjer det ingenting. Da vi begynte prøvingen ble jeg gravid innen 3-4 måneder. Jeg vil jo helst ikke gå i gang med IVF uten noe grunn, men hvor lenge skal man forsøke før man eventuelt får hjelp? Og jeg tenker det er greit å fortsette å prøve i åresvis om man har alderen på sin side, men føler vi allerede har dårlig tid, særlig om vi eventuelt vil ha flere enn et barn. Noen andre som har vært på slik utredning og blitt gravide i etterkant uten hjelp? Anonymkode: 7a8f6...740
Finki Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Så rart. Hvis dere har prøvd i et år uten at noe skjer, så skulle man tro at det var på tide å gå videre med andre metoder, men kanskje de tenker at dere bare har hatt uflaks siden du tross alt har blitt gravid og de ikke finner noe galt. Det er jo et godt tegn da 😊 Syns du i det minste bør spørre de på klinikken om hvor lenge dere skal fortsette prøvingen før dere evt. går over til ivf. Det må de ha en formening om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå