Gå til innhold

Hvor handler du 40+ klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips på hvor jeg kan kjøpe klær. Ønsker ikke å fremstå som yngre en jeg er, (bikbok er feks ikke for meg) men gjerne moderne "ungdommelige" plagg. Jeg handler mye på hm, men er litt lei. Ønsker noe med hakket mer kvalitet. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mango, Arket, &OtherStories. Finner innimellom fine plagg hos Lindex og Zalando. 

• Liker 2
Skrevet

Som oftest HM, Vero Moda, Only, Cubus og VIC for det meste av vanlige klær. Yttertøy kjøper jeg gjerne på type XXL o.l. i tillegg til de nevnte, samme med treningstøy og fritidssko. Handler helt fysisk i butikk og ikke over nett, for jeg liker gjerne å prøve plaggene på for å se at de sitter som jeg håper. 

Så hender det naturlig nok man finner ett og annet også i andre butikker, både små lokale og større kjedebutikker. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Floyd, HM, Cubus, Vero Moda, Gina Tricot, XXL, OBS, Zalado +++

Skrevet

Mye på Monki

Anonymkode: 98d78...07b

Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Floyd, HM, Cubus, Vero Moda, Gina Tricot, XXL, OBS, Zalado +++

Disse, samt BYoung og Match 

Anonymkode: 15dc0...817

• Liker 1
Skrevet

Zara, HM, Mango, Arket, Zalando. Er akkurat fylt 44 år, er glad i jeans, skjorter, blazer, minimalistiske smykker og sneakers. Prøver ikke å se yngre ut, men ønsker ikke å se eldre ut heller. 

Anonymkode: 7527c...b4e

• Liker 1
Skrevet

Primært på Zalando og litt på Ellos. (Mye de samme merkene)  

Koseplagg kan gjerne komme fra HM. 

Den gang man også kunne reise bare for moroskyld, handlet jeg også på UNIQLO i utlandet.

Hender også jeg finner noe jeg liker på OutletONE

Anonymkode: 2527c...a66

Skrevet

Men er ikke alt som er nevnt over like kjip kvalitet som HM🤔

Jeg liker Mette Møller, men trenger også tips, så følger denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

På Boozt. Eller Companys. Av og til Selected Femme. Og noen individuelle butikker i byen. 

Part Two, Inwear, Samsøe, Filippa osv.

Anonymkode: 656b9...a2f

• Liker 6
Skrevet

Zara, Nike store, Zalando, HM og Høyer.

Anonymkode: 53f70...4af

• Liker 1
Skrevet

Zalando, Boozt, Høyer, Ferner Jacobsen, Nike og Adidas er vel der jeg handler mest. Er 41 btw

Anonymkode: 6d26e...c0d

• Liker 1
Skrevet

Høyer og Ferner Jacobsen, er 51. 

Anonymkode: 225ea...c60

Skrevet

Handler mye på nett. Er 43.butikker som Vakre vene, VIC, zalando. Av merker går det mye i Part two, by timo, Lois osv. Har sluttet å handle på lindex, hm med mindre det er premium kolleksjon. Meste av billig tøyet har sinnsyk dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 0c353...813

• Liker 2
Skrevet

Vakre Vene, The Nest Shop, Selected Femme. Går mye i Part Two og In Wear.

Handler litt på Tint klær (Grunerløkka). Jeans på Floyd. 

Companys innimellom. Av sko blir det ofte Nike sneakers fra vår-høst. 

Strømpebukser på Strømpe (Storosenteret, har begynt å kjøpe wolford for å se om de varer lengre enn vanlige). 

Handler omtrent aldri lengre på HM, Lindex, Zara osv utenom noen veldig få ting i undertøysavdeling og en ekstremt sjelden gang en jakke for eksempel. Fordi så utrolig rævva kvalitet, mye blir ødelagt etter første vask. Mango synes jeg har kjip passform og liker sjeldent/aldri noe der. 

Sportsklær/turting: Bara tights, Twentyfour, Getinspired, Zalando (Nike). 

Finner nesten aldri noe jeg liker på Høyer 🤷‍♀️ Kunne kjøpt noe innimellom på 2day. 

• Liker 3
Skrevet

Floyd, b-young, cubus, Lene V etc. 

Anonymkode: 0ce47...5b2

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt mer enn 40 plagg på en gang. :Knegg:

..Men zalando

Anonymkode: f23b0...557

• Liker 1
Skrevet

Lindex, COS, Filippa K. Synes Lindex har veldig bra kvalitet! (bortsett fra «ullgensere» med akryl, men det kjøper jeg aldri). 

Anonymkode: 42ce8...4f4

Skrevet

Match, Vic, Floyd og bittelitt på Lindex. Kan faktisk finne et og annet plagg på Bik Bok også. Kjøpte blant annet en kjempefin kjole der i sommer.

Er 44

Anonymkode: 096cd...d0c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...