AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Prøver å gå ned endel kilo, og har på 4 uker gått ned ca 4,5kg. 3 av disse kiloene forsvant første uken. Jeg har vært like dedikert disse siste to ukene, men det går veldig sakte nedover. Jeg teller kalorier, og VET at jeg liker kraftig i underskudd. Opptil 1000 kcal i underskudd enkelte dager, men aldri mindre enn 500kcal i underskudd. Og aldri i overskudd. Hva er årsaken til at det går litt seint da? Jeg er i øvre sikte på normalvektig forresten. Veier 68kg og er 169 høy. Går powerwalks med tung barnevogn i over én time hver dag hvor fitbit-klokken sier jeg forbrenner ca 500kcal pr tur. Anonymkode: b348c...83e
Omnidomni Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Du har jo gått ned 1,125 kg per uke, som tilsvarer 1000 kcal i underskudd per dag. Du er ikke overvektig heller så du må nok være tålmodig. Det går litt i rykk og napp, ikke unormalt det. Fokuser på å skape gode vaner og ikke på vekten. Kanskje merker du mer på cm-mål og klær. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå