Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8 og har lest at man skal lytte til kroppen hvis man er sliten. Jeg har sommerferie og kan gjøre hva jeg vil. Dette ender med at jeg ligger på sofaen etter å ha luftet hunden... går en tur ut i 1-2 tiden og sløver igjen etter det... Blir det bedre etter hvert- eller vil dette føre til en negativ spiral? 

Anonymkode: 47efa...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lytt til kroppen du.  Hvis du har hund så får du jo uansett en god gåtur hver dag som er anbefalt :)

Anonymkode: a09f6...e21

• Liker 1
Skrevet

Samme her! Går en tur om dagen i ferien men that's it 😂

Skrevet

Du bør komme deg litt opp fra sofaen. Det er lett å sykeliggjøre seg selv, og ende i en vond spiral. Press deg litt, det er ikke sunt å bli sengeliggende i uke 8.

Anonymkode: 2c51e...48c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke sagt at du bør presse deg, som den over. Forrige svangerskap presset jeg meg, og endte til slutt opp med så vond bekkenløsning at jeg ikke kunne verken gå, stå eller ligge. Nå er det sikkert en stund til du eventuelt får bekkensmerter, er ikke sikkert du får det i det hele tatt, men om du får det, ikke press deg. Det gjør vondt verre. Og en tur med hunden som du allerede går, er bra. Kjenner du en dag at det blir for mye, så prøv noe annet. Jeg kan forstå argumentet om å ikke skulle sykeliggjøre en graviditet, men noen blir faktisk skikkelig dårlige av det også.

• Liker 2
Skrevet

I uke 8 hadde jeg NULL energi. Jeg sleit med å komme meg gjennom tisserunden til hunden, på ti minutter. Jeg måtte nesten stoppe på veien. Det gikk over og jeg fikk mer energi igjen etter noen uker :)

Anonymkode: f5e27...69f

• Liker 1
Skrevet

Ja det blir bedre. De 3 første mnd er grusomme mtp trøtthet 😴😴

Anonymkode: 2c685...2ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du bør komme deg litt opp fra sofaen. Det er lett å sykeliggjøre seg selv, og ende i en vond spiral. Press deg litt, det er ikke sunt å bli sengeliggende i uke 8.

Anonymkode: 2c51e...48c

Er helt vanlig å være ekstremt trøtt i første trimester. Dette tar seg som oftest opp i andre trimester. Før full krasj igjen i tredje.

Anonymkode: 0b9d3...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...