Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på et par ting og håper noen her inne kan gi meg deres perspektiv (trenger ikke dårlige kommentarer..)

- Hvorfor gikk du inn i en affære? Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold?

- Lurte du deg selv til å tro at du er i et ulykkelig forhold? Eller stemte det?

- Sa du noe til partneren din (hvis det ikke ble oppdaget)

- Hvordan endte affæren? 

- Hadde du og har du fortsatt kontakt med affæreparteneren din? Går det an å få et noenlunde normalt forhold (f.eks på jobb hvis det var en kollega) igjen?

- Hva lærte du om deg selv og forholdet du allerede er/var i?

- Valgte du å gå til den nye partneren og hvordan har det gått?

Anonymkode: 647d2...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

- Hvorfor gikk du inn i en affære?
Jeg fikk følelser for en annen. Jeg hadde vel åpnet opp på en eller annen måte. Skuffelse og bitterhet på hjemmebane.

Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold?

Veldig ulykkelig i ekteskapet.

- Lurte du deg selv til å tro at du er i et ulykkelig forhold? Eller stemte det?

Affære er avsluttet og nå noen måneder senere så vil jeg si at det fortsatt stemmer.

Nei, han hadde blitt knust. Han sliter litt i livet.

- Hvordan endte affæren? 

Følelser for meg og derfor måtte jeg avslutte. Det gjør fortsatt vondt.

- Hadde du og har du fortsatt kontakt med affæreparteneren din? Går det an å få et noenlunde normalt forhold (f.eks på jobb hvis det var en kollega) igjen?

Ikke noe kontakt nei, det går ikke. Vi var kollegaer. Og en av oss byttet jobb.

At jeg elsker en annen enn min mann. 

Nei, hans kone ble gravid. Så veldig vanskelig for oss begge. Og ja umoralsk og vondt på flere plan.

Angrer jeg - nei.

Anonymkode: caf99...81e

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er du fortsatt med mannen din eller har du valgt å gå? Synd at en av dere måtte bytte jobb - tror du det er nødvendig?

Skrevet

Du skriver litt usammenhengende,,,derfor får du lite respons 🙂

Jeg har hatt en affære . I utgangspunktet turte jeg pga min manns utroskap. Min affære varte i 7 år og var full av kjærlighet.  

Anonymkode: 04e1a...c5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skriver litt usammenhengende,,,derfor får du lite respons 🙂

Jeg har hatt en affære . I utgangspunktet turte jeg pga min manns utroskap. Min affære varte i 7 år og var full av kjærlighet.  

Hvorfor tok det slutt? Og vurderte du å gå fra mannen din?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg lurer på et par ting og håper noen her inne kan gi meg deres perspektiv (trenger ikke dårlige kommentarer..)

- Hvorfor gikk du inn i en affære? Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold?

*Jeg ble veldig forelsket i en kollega. Kjedet meg hjemme og jeg og samboer hadde vokst fra hverandre. (Samboere 11 år ingen felles barn, godt voksne)

*Jeg var ulykkelig fordi kjærestefølelsene i forholdet var borte.

*Noen fortalte min samboer hva som foregikk, hun klikket og tvang meg til å velge der og da. I ren dumhet valgte jeg henne og ringte kollegaen min og fortalte nettopp det. 

- Hvordan endte affæren? 
*Samboeren min fant det ut, stilte ultimatum og kollegaen min stengte døren etter det.

*Jeg klarte ikke å la kollegaen min være i fred men hun ville ikke vite av meg, jeg sluttet i jobben. 

*At jeg burde valgt annerledes. Er bare sammen med samboer nå av praktiske årsaker og fordi jeg uansett ikke får damen jeg ønsker så da kan jeg likesågodt bli i et halvgreit samboerskap.

Anonymkode: ff8af...097

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du fortsatt med mannen din eller har du valgt å gå? Synd at en av dere måtte bytte jobb - tror du det er nødvendig?

Ja, vi er fortsatt sammen, men diskuterer separasjon. 
Det er helt umulig å arbeide med en man har sterke følelser for, ikke bra for verken arbeidsgiver eller for å komme seg videre i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tok det slutt? Og vurderte du å gå fra mannen din?

Jeg gikk fra ham til slutt. Mitt utroskap var komplekst.  Om han ikke hadde vært utro først,så ville jeg ikke selv vært utro.  Mange år sammen i forkant,- over 10 år. Så det var både en hevn ifht han ( som han ennå ikke aner, - kun jeg) og starten på veien videre for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...