AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg lurer på et par ting og håper noen her inne kan gi meg deres perspektiv (trenger ikke dårlige kommentarer..) - Hvorfor gikk du inn i en affære? Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold? - Lurte du deg selv til å tro at du er i et ulykkelig forhold? Eller stemte det? - Sa du noe til partneren din (hvis det ikke ble oppdaget) - Hvordan endte affæren? - Hadde du og har du fortsatt kontakt med affæreparteneren din? Går det an å få et noenlunde normalt forhold (f.eks på jobb hvis det var en kollega) igjen? - Hva lærte du om deg selv og forholdet du allerede er/var i? - Valgte du å gå til den nye partneren og hvordan har det gått? Anonymkode: 647d2...e58
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): - Hvorfor gikk du inn i en affære? Jeg fikk følelser for en annen. Jeg hadde vel åpnet opp på en eller annen måte. Skuffelse og bitterhet på hjemmebane. Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold? Veldig ulykkelig i ekteskapet. - Lurte du deg selv til å tro at du er i et ulykkelig forhold? Eller stemte det? Affære er avsluttet og nå noen måneder senere så vil jeg si at det fortsatt stemmer. - Sa du noe til partneren din (hvis det ikke ble oppdaget) Nei, han hadde blitt knust. Han sliter litt i livet. - Hvordan endte affæren? Følelser for meg og derfor måtte jeg avslutte. Det gjør fortsatt vondt. - Hadde du og har du fortsatt kontakt med affæreparteneren din? Går det an å få et noenlunde normalt forhold (f.eks på jobb hvis det var en kollega) igjen? Ikke noe kontakt nei, det går ikke. Vi var kollegaer. Og en av oss byttet jobb. - Hva lærte du om deg selv og forholdet du allerede er/var i? At jeg elsker en annen enn min mann. - Valgte du å gå til den nye partneren og hvordan har det gått? Nei, hans kone ble gravid. Så veldig vanskelig for oss begge. Og ja umoralsk og vondt på flere plan. Angrer jeg - nei. Anonymkode: 647d2...e58 Anonymkode: caf99...81e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Anonymkode: caf99...81e Er du fortsatt med mannen din eller har du valgt å gå? Synd at en av dere måtte bytte jobb - tror du det er nødvendig? Anonymkode: 647d2...e58
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Du skriver litt usammenhengende,,,derfor får du lite respons 🙂 Jeg har hatt en affære . I utgangspunktet turte jeg pga min manns utroskap. Min affære varte i 7 år og var full av kjærlighet. Anonymkode: 04e1a...c5a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skriver litt usammenhengende,,,derfor får du lite respons 🙂 Jeg har hatt en affære . I utgangspunktet turte jeg pga min manns utroskap. Min affære varte i 7 år og var full av kjærlighet. Anonymkode: 04e1a...c5a Hvorfor tok det slutt? Og vurderte du å gå fra mannen din? Anonymkode: 647d2...e58
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg lurer på et par ting og håper noen her inne kan gi meg deres perspektiv (trenger ikke dårlige kommentarer..) - Hvorfor gikk du inn i en affære? Var du i et lykkelig forhold eller var det som et desperat forsøk på å føle noe igjen fordi du er i et ulykkelig forhold? *Jeg ble veldig forelsket i en kollega. Kjedet meg hjemme og jeg og samboer hadde vokst fra hverandre. (Samboere 11 år ingen felles barn, godt voksne) - Lurte du deg selv til å tro at du er i et ulykkelig forhold? Eller stemte det? *Jeg var ulykkelig fordi kjærestefølelsene i forholdet var borte. - Sa du noe til partneren din (hvis det ikke ble oppdaget) *Noen fortalte min samboer hva som foregikk, hun klikket og tvang meg til å velge der og da. I ren dumhet valgte jeg henne og ringte kollegaen min og fortalte nettopp det. - Hvordan endte affæren? *Samboeren min fant det ut, stilte ultimatum og kollegaen min stengte døren etter det. - Hadde du og har du fortsatt kontakt med affæreparteneren din? Går det an å få et noenlunde normalt forhold (f.eks på jobb hvis det var en kollega) igjen? *Jeg klarte ikke å la kollegaen min være i fred men hun ville ikke vite av meg, jeg sluttet i jobben. - Hva lærte du om deg selv og forholdet du allerede er/var i? *At jeg burde valgt annerledes. Er bare sammen med samboer nå av praktiske årsaker og fordi jeg uansett ikke får damen jeg ønsker så da kan jeg likesågodt bli i et halvgreit samboerskap. - Valgte du å gå til den nye partneren og hvordan har det gått? Anonymkode: 647d2...e58 Anonymkode: ff8af...097
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du fortsatt med mannen din eller har du valgt å gå? Synd at en av dere måtte bytte jobb - tror du det er nødvendig? Anonymkode: 647d2...e58 Ja, vi er fortsatt sammen, men diskuterer separasjon. Det er helt umulig å arbeide med en man har sterke følelser for, ikke bra for verken arbeidsgiver eller for å komme seg videre i livet. Anonymkode: caf99...81e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tok det slutt? Og vurderte du å gå fra mannen din? Anonymkode: 647d2...e58 Jeg gikk fra ham til slutt. Mitt utroskap var komplekst. Om han ikke hadde vært utro først,så ville jeg ikke selv vært utro. Mange år sammen i forkant,- over 10 år. Så det var både en hevn ifht han ( som han ennå ikke aner, - kun jeg) og starten på veien videre for meg. Anonymkode: 04e1a...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå