Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jada vet det ikke betyr noe. Jeg har vært vandt med "jentami" "kjæresten" "søta"osv

Nå har jeg en eldre kjæreste...hehe. så kan jo være aldersbetinget. Så plutselig at jeg var lagret som "Kari Nordmann" 🤭🤭

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet mitt + hobbyen vår

Anonymkode: b028b...bab

Skrevet

Han kaller meg bare Mistress, men tør nok ikke skrive det på telefonen 😄

Anonymkode: b028b...bab

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er lagret med fornavn, ♥️ , og ICE hos meg, og jeg tror jeg er lagret som "hjem" hos ham.  :ler:

Anonymkode: 44e86...88b

• Liker 3
Skrevet

Mitt fulle navn. Kjæreste har veldig klar orden på telefonlista, det er bare barna som avviker fra den standarden, de står med kun fornavn.

Anonymkode: 8dd2a...001

• Liker 5
Skrevet

Min kommende kone ❤ 

(Ja, vi er forlovet 😅). 

Anonymkode: 8dc17...307

• Liker 1
Skrevet

Hele navnet mitt, feilstavet😅.

Anonymkode: ac5a3...259

• Liker 14
Skrevet

Fornavn med rødt hjerte bak

Skrevet

Hele navnet mitt. Han er lagret som det samme hos meg. 

Anonymkode: a7938...bd6

• Liker 1
Skrevet

Fornavnet.

Skrevet

Fornavn ICE. Han er lagret på samme måte jos meg. 

Anonymkode: dec2a...cdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Min kommende kone ❤ 

(Ja, vi er forlovet 😅). 

Anonymkode: 8dc17...307

Så fint❤

• Liker 3
Skrevet

Som navnet mitt. Ei venninne av han hadde tatt telefonen hans på fest en gang og satt et hjerte bak navnet mitt, så det står der enda tror jeg 😂 

Anonymkode: 5a1d2...716

• Liker 2
Skrevet

Til de sv dere som bruker ICE, bare tull. I en situasjon hvor politiet kommer inn søker de etter info på annen måte enn på en mobiltlf. 
Eks: Hvem skal kontaktes etter en trafikkulykke, hvor det er 3 personer, og 3 mobiltlf? Hvor lett er det å sette rett mobil på hvilken person? 
Er selv innen helse, og ICE er aldri noe tema. Er personen bevisstløs, blir den sendt på sykehus uten personens opplysninger til AMK. Skulle man komme over en person ute på tur, som er skadd el.lign, er det andre ting som gjelder enn å lete etter en mobil. Da bruker jeg min egen tlf og varsler direkte til AMk.
Dette er noe som ble satt i gang i USA, av private, noe annet fra offentligheten har aldri vert i bildet for å skape dette.

Til slutt: Det er politiet sin oppgave å varsle når en ulykke el.lign har skjedd. 

Anonymkode: d10cd...e93

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til de sv dere som bruker ICE, bare tull. I en situasjon hvor politiet kommer inn søker de etter info på annen måte enn på en mobiltlf. 

Anonymkode: d10cd...e93

Jeg har faktisk hatt bruk for ICE, og jeg kommer til å fortsette å ha det der, selv om du mener det er tull.  :)

En eldre person falt, ga meg telefonen, og ba meg ringe datteren sin, men klarte ikke å gjøre rede for navnet til datteren.
Da var det greit å finne et kvinnenavn med ICE bak.  :)

Anonymkode: 44e86...88b

• Liker 9
Skrevet

Navnet mitt antar jeg. Har ikke sett på telefonen hans.

Anonymkode: 17cb8...5f5

Skrevet

Mannen min har meg lagret under et kallenavn som er så langt og absurd så det gir ikke mening for noen andre enn oss. Han er lagret under fullt navn med et hjerte bak hos meg. 

Anonymkode: 89e00...11a

Skrevet

Fornavn, mellomnavn og etternavn.. skikkelig romantisk😂

Skrevet

Jeg har fornavnet hans, og bare det. Tror han har fornavn (dobbeltnavn) eller fullt navn på meg. Vi er ikke så "klissete" av oss.

Anonymkode: 15c0a...1fb

Skrevet

Navnet mitt 😄. Jeg har han lagret som "kjærestenmin<3". 

Anonymkode: e42e1...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...