Gjest Neidasåjo Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 (endret) Datet lenge en fyr som var separert (utrolig naivt av meg, det vet jegkr, hvor det aldri passet å gå til det neste steget. Masse unnskyldninger. Jeg holdt ut og håpet i det lengste (blind av forelskelse og håp) visste seg så at han og kona jobbet for å finne tilbake til hverandre i denne separasjons fasen. Han valgte til slutt henne. Jeg vet ikke om han noen gang var ærlig med meg, eller om han faktisk var forelsket, tviler sterkt og tenker at jeg kun ble brukt for sex og spenning. Har slitt utrolig mye etter dette, men har nå endelig fått han langt på avstand. Alle disse månedene etter han valgte hun, så har han tatt kontakt med meg, prøvd å snakke med meg, jeg har svart, høflig, men ikke noe mer. Alle disse gangene han tok kontakt, tente det ett nytt håp i meg, men det skjedde jo aldri noe mer. Så omsider slutter jeg å svare. Han kunne da finne på å oppsøke meg. Alt dette har forlenget prosessen med å glemme han. Nå har jeg heldigvis klart å skyve han langt, langt bort og er over han. Jeg er likegyldig til han og jeg ønsker ikke lenger noe forhold til han, jeg er glad det ikke ble oss. Av frykt for at han plutselig skal starte kontakt igjen (lite trolig), så har jeg nå blokkert nummeret hans. Jeg er redd det skal vekke gamle følelser om han kontaktet meg. Føler det er litt drastisk? Endret 11. august 2021 av Neidasåjo
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Smart å blokkere Anonymkode: fe08e...19e 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Nei, bra du blokkerte. Så slipper du å se at han ringer eller sender melding. For en innpåsliten fyr! Anonymkode: d8ee0...ce2 3
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 (endret) Nei du gjorde nok alt rett når du kom dit at du klarte å blokkere. Kudos til deg. Nå har du sikkert den verste perioden bak deg og kan løfte hodet og se fremover. Lær av opplevelsen. Holde deg unna separerte, opptatte og nysingle er mitt råd. Endret 12. august 2021 av Bente1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå