Gå til innhold

Sykepleier byttet ut 9000 vaksine doser med saltvann i Tyskland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var sjokkerende. Tenk å være så ekstremt motstander av vaksine at man saboterer. Fryktelig trist. Jeg håper virkelig at dette ikke har skjedd flere plasser og går bra med de dette gjelder. 

• Liker 5
Skrevet

Det har skjedd i Norge også at pasienter har fått saltvann-injeksjoner istedenfor vaksine, ikke i så stort omfang, men da ved rutinesvikt (?!) India har også hatt tilfeller av slike hendelser som i Tyskland med falske vaksiner og falske vaksinasjonstasjoner. 

• Liker 3
Skrevet
Little Diva skrev (1 minutt siden):

Det har skjedd i Norge også at pasienter har fått saltvann-injeksjoner istedenfor vaksine, ikke i så stort omfang, men da ved rutinesvikt (?!) India har også hatt tilfeller av slike hendelser som i Tyskland med falske vaksiner og falske vaksinasjonstasjoner. 

ja ingenting er vanntett har jeg skjønt i denne pandemien. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle de ikke reise ut av landet? Man kan da reise uvaksinert.

• Liker 2
Skrevet

🤣

Sånn er det å være menneske og leve blant mennesker og være avhengig av andre mennesker. Blir ikke overrasket, synes det nesten bare er komisk. 

Skrevet
Bente1234 skrev (1 time siden):

ja ingenting er vanntett har jeg skjønt i denne pandemien. 

Nei, og det er vel sjeldent det. 

Skrevet

Håper ingen døde som følge av dette. Regner med sykepleieren får MANGE år i fengsel

• Liker 3
Skrevet (endret)
prt90 skrev (10 minutter siden):

Håper ingen døde som følge av dette. Regner med sykepleieren får MANGE år i fengsel

Man dør ikke av saltvann-injeksjoner. Vaksinene inneholder også saltvann (NaCl) og det får man ofte også som intravenøs (rett i blodet) på sykehus, da i større mengde enn i en vaksine/sprøyte. 

Endret av Little Diva
Autokorrekt
  • Liker 7
Skrevet
Little Diva skrev (4 minutter siden):

Man dør ikke av saltvann-injeksjoner. Vaksinene inneholder også saltvann (NaCl) og det får man ofte også som intravenøs (rett i blodet) på sykehus, da i større mengde enn i en vaksine/sprøyte. 

Du dør ikke av NaCl, men det kan ha vært noen som døde av corona - som ikke hadde blitt alvorlig syke om de var vaksinert, men ble det fordi de ikke fikk vaksine men saltvann.....Tragisk.

• Liker 15
Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

🤣

Sånn er det å være menneske og leve blant mennesker og være avhengig av andre mennesker. Blir ikke overrasket, synes det nesten bare er komisk. 

Hva er komisk med det?

Skrevet
theTitanic skrev (16 minutter siden):

Kanskje hun har tatt dosene og solgt på svartebørsen? Om det er av prinsipp hun gjorde det så er det meningsløst. Hun kjenner vel ikke disse menneskene

Hvem vet.. antivaxxere er jo ganske sprø, men er jo vaksiner for flere millioner så er nok mer sannsynlig at hun har solgt dem ja

• Liker 2
Skrevet
theTitanic skrev (18 minutter siden):

Kanskje hun har tatt dosene og solgt på svartebørsen? Om det er av prinsipp hun gjorde det så er det meningsløst. Hun kjenner vel ikke disse menneskene

Du driter i alle de du ikke kjenner?

• Liker 3
Skrevet
anno19 skrev (20 minutter siden):

Du dør ikke av NaCl, men det kan ha vært noen som døde av corona - som ikke hadde blitt alvorlig syke om de var vaksinert, men ble det fordi de ikke fikk vaksine men saltvann.....Tragisk.

Det kan det være, men det er bare spekulasjoner frem til noe annet kommer frem. Utfallet kunne definitivt blitt ille.

Skrevet

Håper de teipe henne fast i en stol og sette henne inn på de verste covid avdelinger på sykehuset- uten noe som helst beskyttelse. 👍

• Liker 4
Skrevet
Svartfugl skrev (5 timer siden):

Hva er komisk med det?

Altså, bare det å finne på å gjøre noe sånt er jo ganske spesielt i seg selv. Jeg synes folk som gjør kokko ting er ganske komiske.

Jeg synes jo ikke det er gøy at hun har satt folks liv og helse i fare, hvis det er det du tror, men selve handlingen er så far off at det gir meg underholdning å tenke på hva hun har tenkt.

Gjest Linny111
Skrevet

Her i Storbritannia har eldre blitt lurt av fremmede som har sprøytet et eller annet inn i dem og påstått det var vaksine. Ingen aner hva de faktisk sprøytet inn.

• Opprett ny...