AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Skal på et viktig intervju. Men er ikke meg selv om dagen. Ble dumpet for 2 uker siden, og søvnen har vært mer eller mindre fraværende. Vet jeg alltid presterer bra på intervjuer, men nå vet jeg neimen ikke. Er det unormalt å være åpen for intervjupersonen, eller bare glatte over? De ser sikkert på meg at jeg er litt "vissen" uansett og da slår det vel negativt ut... Anonymkode: 55303...b28
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal på et viktig intervju. Men er ikke meg selv om dagen. Ble dumpet for 2 uker siden, og søvnen har vært mer eller mindre fraværende. Vet jeg alltid presterer bra på intervjuer, men nå vet jeg neimen ikke. Er det unormalt å være åpen for intervjupersonen, eller bare glatte over? De ser sikkert på meg at jeg er litt "vissen" uansett og da slår det vel negativt ut... Anonymkode: 55303...b28 Dersom du hadde kommet på intervju hos meg, og begynt å «forklare» at du «ikke er deg selv» fordi du ble dumpet for 2 uker siden, så hadde jeg tenkt at du var litt ustabil. Anonymkode: 1e97a...b1d 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Fake it till you make it. Et intervju tar ikke så lang tid, og det kan være en ny start. Den tiden det tar vil du heller ikke tenke på eksen din. Se på det som et friminutt fra kjærlighetssorgen.🍀 Anonymkode: 2d50c...930 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fake it till you make it. Et intervju tar ikke så lang tid, og det kan være en ny start. Den tiden det tar vil du heller ikke tenke på eksen din. Se på det som et friminutt fra kjærlighetssorgen.🍀 Anonymkode: 2d50c...930 Dette. Prøv så godt du kan å tenk på jobben, tenk på dette som en ny start med blanke ark! ❤ Personlig ville jeg ikke begynt å forklare om det. Ikke la potensiell arbeidsgiver sitte igjen med et første inntrykk av at du er en deprimert person fordi du har kaos i privatlivet. Anonymkode: e9c1c...872
Taluno Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Jeg hadde absolutt ikke fortalt potensiell arbeidsgiver at jeg ikke engang klarer prestere en halvtime-time på jobbintervju fordi jeg ble dumpet for flere uker siden. Om du ikke klarer prestere på intervju, hvordan vil du presterer i jobben ved neste kjærlighetssorg? du vil fremstå som en som går svært lett ned i kjelleren og blir værende der. Om du ser "vissen" ut, så ta en dusj, fiks håret, bruk ekstra tid på sminke, og klistre på deg en skikkelig smil! 2
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 En ny potensiell arbeidsgiver vil absolutt ikke høre om din kjærlighetssorg!...Stram deg opp og fortell hvor mye du har lyst på akkurat den jobben..og lykke til🌹
DrueSmoothie Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 (endret) Husk at du på ett intervju skal vise deg fra din beste side, for at det skal være akkurat DEG de ønsker å ansette 😄 Det gjør man så absolutt ikke dersom man forteller om kjærlighetssorg eller at man ikke har det bra, tvert i mot. Den man ønsker å ansette er jo den man får best inntrykk av og som "skinner" mest ift stillingen som skal fylles. Tenk heller at du skal vise deg fra din aller beste side, og du skal ikke la den dotten så ødelegge noe som helst for fremtiden din! Hev hodet, kle- og smink deg så du føler deg vel, og smil fra øre til øre! OG kanskje det er akkurat den følelsen du selv trenger, for å føle deg bedre selv også! Så kan du heller sutre etterpå! Endret 11. august 2021 av DrueSmoothie 1
Gjest Rosendahl Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Dette klarer du. Holdt ut. Du kommer å føle deg både stolt og modig etterpå. 👍👍
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Jeg ble dumpa kl 20 på kvelden når jeg hadde jobbintervju kl 09 dagen etter. Jeg slet veldig på den tiden og hadde ligget på baderomsgulvet hele natten og hylt og kuttet meg opp på begge underarmene. Tok en dusj, tok på en langermet skjorte, sminket meg og møtte opp. Klistret på et glis, rettet meg opp i ryggen og jobber der fortsatt nesten 7 år senere. Gråt i 1,5 år etter bruddet, også på jobb, men det viktigste var absolutt å få jobben. Har forøvrig gått i terapi siden og skader ikke meg selv lengre, bare så det er nevnt. Ta deg sammen, møt opp og gjennomfør uten å si noe. Ingen vil høre om et brudd for 2 uker siden, da viser deg bare at du tar med personlig drama på jobb. Er det en dag du skal være fasade så er det nå. Så kan du bli personlig senere. Masse lykke til, dette klarer du! Anonymkode: 11064...560 1
Million Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Du bør i hvert fall ikke begynne å legge ut om privatlivet ditt og kjærlighetssorg...! Det er noe de verken vil eller trenger å vite. Føler du at du ser litt "utafor" ut, så skyld på at du er litt nervøs for intervjuet. Et intervju varer ikke lenge, og så lenge klarer du å ta deg sammen og tenke på andre ting enn kjærlighetssorgen. Kjemp hardt! Lykke til! Håper du får jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå