AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Altså før kunne vi ha sex opp til 50 minutter. Med all inkluder. Blowjob, handjob, sex i ulike posisjoner. Alt sammen rett og slett. Nå i det siste har han kommet etter 3-5 minutter med sex. Da snakker vi både med heftig forspill, og noen ganger har vi ikke forspill så mye og går over til sex med det samme. Jeg skjønner at vi ikke kan ha sex 50 minutter hver gang, men jeg får ikke kommet da. Hvordan bør jeg gå frem og si det? Anonymkode: f900b...e7b
Doktor Dyregod Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Det første du bør se etter, er om han vil bli fort ferdig eller ikke. Virker han tilfreds eller litt skuffa når han er ferdig? Er han tilfreds og glad etter han kommer, er det greit med en prat. Er han overrasket eller skuffet, så må du ta mere styringen. Prøve å roe ned tempoet hans. 🤞🤞 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Bestill en fatboy cocksleeve til han og si til han at det ikke er ok at han tar den av før du er i mål. Sleevene kommer i ulike størrelser og tykkelser. Lurt å bestille rett størrelse. Det du nevner er gjerne et resultat av at han har tapt litt av the death grip, da han nå knuller i steden for å runke. Da vil en sleeve hjelpe da den demper stimuleringen av han. For din del vil du kjenne mer. Så vinn vinn. Det kan hende han og liker effekten av den økte størrelsen. En billig løsning som bringer wow faktoren tilbake. Prøv og gi oss en tilbakemelding. Vi er et par som har brukt denne i 10 år. Hun elsker å tre den på. Da varer det ikke lenge før hun kommer hardt å lenge. Hun som før var tungpult og ikke ante hva en orgasme var. Anonymkode: 976e4...ee7
Jentegutt Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Hei Vær glad for at han kommer lett, la han slikke deg til orgasme først så kan han jukke i 3 min så blir alle fornøyd, selv kommer jeg veldig lett, jeg jukker gjerne i 3 min før jeg kjenner sprute trangen, trekker meg ut og slikker/suger en liten stund, gjerne frem til hen får orgasme for så å trenge inn i hen igjen, jukker på ny i 3 min før jeg spruter. Kan få orgasme i løpet av 1 min når jeg onanerer. 1
Gjest Warrior Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 (endret) Det er ikke lett det der når en kommer for fort, men sånn er det bare. Noen kommer fort og andre klarer å holde ut lenger. Kan du ikke bare si at du ikke får kommet på så kort tid om dere ikke kan fortsette, så du også får kommet? Enten sex, eller han slikker deg eller noe? Det synes jeg er viktig når det gjelder sex. Begge skal bli fornøyd og ha en god stund. Ikke bare ene personen som skal bli fornøyd og så ferdig. Må jo tenke på partneren også. Så synes dere skal snakke sammen og finne ut av det så dere begge blir fornøyd Endret 11. august 2021 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå