AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Fikk mensen i dag 😭 så nå har jeg utsatt flere vaksiner pga deg var rett før testing av graviditet så nå slenger jeg meg rundt å tar vaksinen i dag. Det jeg lurer på er; kan jeg prøve å bli gravid neste mulighet, altså om ca 2 uker? Anonymkode: 50eb9...c10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Jeg spurte legen min igår, og hun sa at jeg ikke trengte å vente noe i det hele tatt Så lenge dose to var satt, så kunne vi prøve dagen etterpå sa hun. Anonymkode: 6afb8...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spurte legen min igår, og hun sa at jeg ikke trengte å vente noe i det hele tatt Så lenge dose to var satt, så kunne vi prøve dagen etterpå sa hun. Anonymkode: 6afb8...ecb Dette er dose 1. Jeg tror ikke jeg kan vente til dose to😔 den får jeg ikke før 3 mnd etterpå. Vi har prøvd å bli gravid i 1 år, har et barn på snart 5 og tiden renner fra meg 😥 Anonymkode: 50eb9...c10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Du kan prøve som vanlig denne syklusen. Hovedgrunnen til at man frarådes vaksine som tidlig gravid er at feber, som er en vanlig bivirkning, ikke er bra for tidlig fosterutvikling. Om du blir gravid kan du ta dose to når du kommer til andre trimester 😊 Lykke til! Anonymkode: e386c...fe8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Legen min anbefalte å vente 1 syklus, men hun sa i samme setning at jeg skulle vente minst 2 uker. Jeg hadde også fått mensen samme dag som jeg tok vaksinen og valgte å prøve første syklus (etter 12 dager). Det ble ingen graviditet, men vi ventet altså ikke. 🙂 Anonymkode: 898e9...ded
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Det går nok bra! Jeg tok vaksine rett før mensen, og ble gravid ved neste eggløsning 👍 Anonymkode: 956ee...cb5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går nok bra! Jeg tok vaksine rett før mensen, og ble gravid ved neste eggløsning 👍 Anonymkode: 956ee...cb5 Jeg også☺️ Anonymkode: 7ebd4...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå