AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Noen som bor der eller nærområdet som vil fortelle litt om hvordan ungdomsmiljø er der? Familie på 6 som vurderer å flytte til os. Har store barn og tenåringer. Vet før det var noe rus problemer der, men vet ikke om det var verre enn andre plasser. Anonymkode: be98b...b94
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Hvilken Os snakker du om? Os i Bjørnafjorden kommune eller Os i Østerdalen? Er det førstnevnte har det vært en del episoder, blant annet var det noen ungdommer som ble fulle fordi de drakk håndsprit tidligere i år🙈🤮 Anonymkode: 94965...6a3
Guddla Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 (endret) .....feil innlegg Endret 10. august 2021 av Guddla Feil
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilken Os snakker du om? Os i Bjørnafjorden kommune eller Os i Østerdalen? Er det førstnevnte har det vært en del episoder, blant annet var det noen ungdommer som ble fulle fordi de drakk håndsprit tidligere i år🙈🤮 Anonymkode: 94965...6a3 Beklager, burde spesifisert Os Bjørnafjorden ja🙈 vet du ellers om skolemiljø osv er greit? Anonymkode: be98b...b94
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Jeg elsker Os. Veldig trivelige folk, nært naturen og veldig fint for barn. Jeg jobbet som lærer der før jeg flyttet til Bergen. De har gode og moderne skoler og mye bedre arbeidsmiljø for lærerne enn der jeg jobber nå (dette er jo også positivt for elevene.) Jeg ville dog ikke flyttet for langt ut, i Øyane og Strøno er det litt sånn gammeldags miljø hvor det nok aksepteres at kidsa begynner å drikke i 15 års alder. Ellers er det myye flott ungdom på Os, men selvfølgelig finner man jo dårlig påvirkning der også, som jeg regner med man gjør de fleste steder. Anonymkode: b4633...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Anbefaler deg Lysekloster om du tenker å flytte til Os. Anonymkode: 72a6c...0e2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler deg Lysekloster om du tenker å flytte til Os. Anonymkode: 72a6c...0e2 Nore Neset er også veldig fint. Eller Kuventræ, eller Søfteland😅❤ Savn! 😭 Anonymkode: b4633...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager, burde spesifisert Os Bjørnafjorden ja🙈 vet du ellers om skolemiljø osv er greit? Anonymkode: be98b...b94 Nå har jeg ikke barn selv, men de jeg kjenner som har det er godt fornøyd med miljøet på skolene. Men man kan jo møte på dårlig påvirkning her som på alle andre steder. Men på generelt grunnlag er Os et fantastisk sted å bo! Jeg kom selv fra Bergen for fire år siden og har ikke angret et eneste sekund! Anonymkode: 94965...6a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå